Jag håller inte med.![]()
Det började med en diskussion om att titta på hockey, sen började ni bli sexistiska o använda spelarna som objekt.![]()
![]()
Håller med och håller med, det är väl mer fakta.
Men om man är på TV, blir man inte automatiskt ett objekt då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller inte med.![]()
Det började med en diskussion om att titta på hockey, sen började ni bli sexistiska o använda spelarna som objekt.![]()
![]()

Mina förhållanden har varit på 5, 1 och 3 år. Så det är bara det destruktiva förhållandet med svinet som blev kortvarigt (Ändock för långt). Så förhållandets längd har uppenbarligen ändå inte någon betydelse i mitt fall.
Tack för att du lär oss, då får vi tafsa på dig istället helt enkelt!![]()
På mig får bara Blöjan tafsa serrö. :madHåller med och håller med, det är väl mer fakta.Stämmer väl inte i alla lägen dock, så det kan ju vara annorlunda för dig.
Men om man är på TV, blir man inte automatiskt ett objekt då?![]()

På mig får bara Blöjan tafsa serrö. :mad

Då fyller du ju ingen funktion!
Eller jo juste, du har Keffe.![]()

Om nägon är/bor i Malmötrakterna i helgen så kom gärna och hälsa på dragrace-smJag kommer finnas på plats! Välkommen till den stora lila bussen i depån med dom snyggaste människorna
Ses där!!!
-edit- vi tävlar självklart i en av hojklasserna(Pro Street Bike) och inte bil![]()

Om nägon är/bor i Malmötrakterna i helgen så kom gärna och hälsa på dragrace-smJag kommer finnas på plats! Välkommen till den stora lila bussen i depån med dom snyggaste människorna
Ses där!!!
-edit- vi tävlar självklart i en av hojklasserna(Pro Street Bike) och inte bil![]()
Någon som vill byta liv med mig? Eller rygg i alla fall? Eller jobb, jag är villig att offra det också just nu.

Ska man byta kroppsdel för en stund med en kvinna så är det ju inte ryggen man vill åt...![]()
Ska man byta kroppsdel för en stund med en kvinna så är det ju inte ryggen man vill åt...![]()
Nae du vill väl prova på hur det är att bli riktigt hårt påsatt.![]()

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |