Singeltråden

Har en kompis som absolut inte ville ha barn, men till slut gav med sig för att hennes kille ville. Hon är den mest hängivna morsan jag känner idag. Totally devoted. Saker händer, saker förändras... :näsblod

Nu missar jag säkert något som kommenterar direkt, men om man ändrar sig för att någon tjatar är man inte säker från början. :fakta

Inte för att han tjatade utan för att hon insåg att alternativen inte var tillräckliga....

Finns fin-fina sekter för den typen av tankar. Spränger sig själva i luften eller nåt dyligt. Helt okej ur mitt perspektiv så länge alla är med på det hela! :yoparty

Man behöver inte vara psyko för att ha lite dyster framtidssyn, det räcker med att vara bitter. :)

Man behöver inte vara psyko för att ha lite dyster framtidssyn, det räcker med att vara bitter. :)

Nåväl, om alla resonerade så att de inte ville ha barn så skulle världen avstanna rätt snart i alla fall... mmmm.... en film... hur skulle allt avstanna... djuren tar över...

Nåväl, om alla resonerade så att de inte ville ha barn så skulle världen avstanna rätt snart i alla fall... mmmm.... en film... hur skulle allt avstanna... djuren tar över...

Det verkar väl inte vara någon överhängande risk att mänskligheten ska gå under på grund av att det föds för lite barn i världen, jag tror att överbefolkning är ett större problem. Det finns dock vissa länder där det föds för få barn.

Men det måste vara bättre för barnen att födas av föräldrar som verkligen vill ha barn än personer som mig.

Det verkar väl inte vara någon överhängande risk att mänskligheten ska gå under på grund av att det föds för lite barn i världen, jag tror att överbefolkning är ett större problem. Det finns dock vissa länder där det föds för få barn.

Åh du har flyttat till Afrika så trevligt! Btw så hoppas jag att du har ett sjujävla bra pensionssparande så att min ungar slipper betala för dina pensionärsblöjor! :D

Åh du har flyttat till Afrika så trevligt! Btw så hoppas jag att du har ett sjujävla bra pensionssparande så att min ungar slipper betala för dina pensionärsblöjor! :D

Jag blev så trött på hojvädret att jag var tvungen att flytta till Afrika. :D

Jag pensionssparar inte, jag tycker jag har större nytta av pengarna nu än när jag är gammal och orkeslös.

Så fint, sist jag kollade så har jag ett fadderbarn där som har HIV och hon fryser lite av o till till skillnad från dig som har ett fint MC-ställ. Hon skulle bli rätt glad om du gav henne dina pengar istl för att spendara dem på dig själv... :näsblod

Jag pensionssparar inte, jag tycker jag har större nytta av pengarna nu än när jag är gammal och orkeslös.

Men du har väl inte missat att pensionssparande är avdragsgillt upp till 12000kr/år. :mattias

Så sparar du 1000:-/mån så får du tillbaka 500:- på varje tusenlapp i skatteåterbäring, en garanterad skatteåterbäring på minst 6k m ao, och ett pensionskonto på 12k.. :banana

Jag blev så trött på hojvädret att jag var tvungen att flytta till Afrika. :D

Så fint, sist jag kollade så har jag ett fadderbarn där som har HIV och hon fryser lite av o till till skillnad från dig som har ett fint MC-ställ. Hon skulle bli rätt glad om du gav henne dina pengar istl för att spendara dem på dig själv...

Så fint, sist jag kollade så har jag ett fadderbarn där som har HIV och hon fryser lite av o till till skillnad från dig som har ett fint MC-ställ. Hon skulle bli rätt glad om du gav henne dina pengar istl för att spendara dem på dig själv... :näsblod

Point taken, jag borde inte vara så bitter och gnällig. Trots allt så har jag det betydligt bättre än majoriteten av jordens befolkning.

Min vackra Rediet!
View attachment 385102
Så här lycklig är vår 9-åring för ett pennskrin!

O sen kan ni oja er bäst ni vill över att ni inte vill sätta barn till världen. Mitt tips: se VÄRLDEN. Var delaktig i den. Det finns så mycket vackra människor därute som behöver hjälp o kärlek. Så skit i o kläm ut dem själv då. Men sitt för fan inte o tro att andra ska ta hand om er när ni blir gamla. SKÄMS för fan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT