Singeltråden

De senaste dagarna har varit helt fantastiska med strålande sol och riktigt fint hojåkarväder.
Nu när Smultronstället är öppet är det verkligen sommar och jag har redan varit där 4 av de 7 första dagarna och frossat i mig massa go glass. :tungan

View attachment 384604

Här beställde jag två på en gång. :hihi

De senaste dagarna har varit helt fantastiska med strålande sol och riktigt fint hojåkarväder.
Nu när Smultronstället är öppet är det verkligen sommar och jag har redan varit där 4 av de 7 första dagarna och frossat i mig massa go glass. :tungan

View attachment 384604

Här beställde jag två på en gång. :hihi

Har det öppnat nu alltså? Jag tänkte dra dit någon kväll framöver.

Jag är trött på mitt liv och skulle vilja leva i en bekymmersfri tillvaro, hur kvalificerar man sig till din källare? :D

Att vara trött på livet funkar inte i en källare :fakta Energi är viktigt :7peta

Hestar är ekliga och blekinge är fullt av dem! :pappret

Sen motarbetar jag inte den...jag är bara inte mogen för att flytta in. Dessutom ligger den ju i...vänta på det...bleginge som jag gärna besöker. Problemet här är väl att lämna eller är det något jag missar i upplägget?

Äh, jag är safe. Man är ju inte singel för intet.

Ingen går säker. :näsblod

Det är verkligen sant. :rodnar

Anna har rätt igen :yoparty Varför tillber inte folket mig som de bör? :Bugar A_NN_A :rofl :fyllisar

Jag bugar givetvis för dig Slöis :Bugar :clown

Last edited:
Haha! Jag funderade nästan på det där. Men känns så himla löjligt, fast han har ju humor så det hade ju funkat :D
Men just nu är det lite snarare så som att jag inte vet när det passar sig. :eek:

Det funkade på mig med en musikvideo från lilla melodifestivalen upplagd på FB. :D :kär

Hej hopp alla glada människor!
Hoppas allt är bra med er.

Håller på att slänga ihop en liten låtlista på spotify och behöver er hjälp.
Temat på listan ska vara låtar som man blir på glatt humör av och lite festsugen.

Är inte så förtjust i hiphop samt för hård metal.
Några av artisterna jag har än sålänge är Armin van buuren, avicii, Calvin Harris och sån typ av musik.

Kom igen nu o överös mig med bra musik mina kära vänner!!!!

Hej hopp alla glada människor!
Hoppas allt är bra med er.

Håller på att slänga ihop en liten låtlista på spotify och behöver er hjälp.
Temat på listan ska vara låtar som man blir på glatt humör av och lite festsugen.

Är inte så förtjust i hiphop samt för hård metal.
Några av artisterna jag har än sålänge är Armin van buuren, avicii, Calvin Harris och sån typ av musik.

Kom igen nu o överös mig med bra musik mina kära vänner!!!!

Det är ingen mening jag hjälper till. Alla bara bytte låtar hos Rille när jag valt musik :gråta

Vad valde du för låtar som byttes bort?

Det var lite blandat. Iron Maiden, Metallica, Pink, Nirvana (kanske inte var så skoj då) och lite annat smått o gott. Royal Republic dödade dom omgående :dummer :glömdet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT