Singeltråden

Nu har jag varit och spanat lite, och jag har kommit fram till merparten av killarna där jag varit och spanat är typ under 173 cm. Hur omanligt är inte det, med en sån pyttekille? En sån kan man ju inte ha.

Tack, det är alltid kul att få höra att man är värdelös. :tummenupp:)

Tack, det är alltid kul att få höra att man är värdelös. :tummenupp:)

Jag pratar ju bara utifrån mitt tyck och tänk. Uppenbarligen finns det många tjejer där ute som vill ha pyttekillar, för jag vet en hel drös med sådana som alla har tjej! :tungan

Innebär detta att du har varit på dejt, jag har för mig att du påstod för ett tag sedan att du aldrig hade varit på dejt?

Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt. :)

Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller. :gråta

Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.

Nu har jag varit och spanat lite, och jag har kommit fram till merparten av killarna där jag varit och spanat är typ under 173 cm. Hur omanligt är inte det, med en sån pyttekille? En sån kan man ju inte ha.

Vi bestämde ju redan i vintras att 178cm är den perfekta längden :mattias

Jag pratar ju bara utifrån mitt tyck och tänk. Uppenbarligen finns det många tjejer där ute som vill ha pyttekillar, för jag vet en hel drös med sådana som alla har tjej! :tungan

Jag var inte så allvarlig, tänkte bara förtydliga detta. :)

"Om man skriver om en synål så är det alltid nån enögd jävel som blir upprörd.", citat av Fritjof Nilsson Piraten

Ja för ett tag sedan hade jag aldrig varit på dejt, vad jag vet. Men jag nämnde för några dagar sedan att jag varit på en dejt. :)

Funkar det här bra så kommer jag att svika dig, jag skulle ju vara kvar här med dig och Slowroller. :gråta

Och, allvarligt talat - jag är själv sjukt chockad över det hela, jag har problem med att hantera allt det här, på allvar. Tur man har vänner som stöttar en, allt är så himla krångligt och komplicerat för mig.

Kör han motorcykel? :)

Det där är helt normala reaktioner... när ett typ 5 års förhållande tar slut.. inte när något nytt börjar! :crash

Kom in i matchen nu hinken!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...