Singeltråden

Kan inte YipYip och Mordecaien starta någon form av kursverksamhet i den här tråden och lära ut sina bästa knep? :)

Jag trodde att ni hojåkare föredrog att vara singlar på sommaren, men utvecklingen i den här tråden verkar ju säga nåt annat... :va

Det är för att folk inte har någon rutin. Träffar någon gör man lämpligtvis i September/Oktober, så hinner man tröttna lagom till Maj. (Dock inte före 4:e Maj.. då fyller jag år och jag vill ha presenter)

Last edited:
Det är för att folk inte har någon rutin. Träffar någon gör man lämpligtvis i September/Oktober, så hinner man tröttna lagom till Maj. (Dock inte före 4:e Maj.. få fyller jag år och vill ha presenter)

Attans, då fyller jag år lite för sent för att ha en hojåkare egentligen? Jag vill ju också ha presenter...

Kan inte YipYip och Mordecaien starta någon form av kursverksamhet i den här tråden och lära ut sina bästa knep? :)

YipYip råkade ramla över henne bara sådär på en fest. Sen visade det sig att de klickade verkade det som :)
(Fan jag har bott i Halmstad i 1,5 år och inte hittat mig nån :gråta)

Mordecaien vet vi har dejtat hejvilt. Prova det du också :hihi

Eller jag ska hålla käft, jag är ju den eviga singeln och vill inte ens se nån romantisk film :D

Attans, då fyller jag år lite för sent för att ha en hojåkare egentligen? Jag vill ju också ha presenter...

Ja egentligen, men om du klär ut dig till en fågel och byter ut "ja må hon leva" mot "en annan" låt som passar lite bättre in på fågeltemat så kan det nog göras ett undantag :banana

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing