Singeltråden

samma upplägg på 10 brudar utan napp?!.... dags att byta rutiner kanske;):fakta

Du menar, typ dags att träffa killar istället? :lol

Då jag går på dejt och äter så brukar jag oftast bjuda (dock får hon pluspoäng ifall hon erbjuder sig att splitta notan. :fakta) Går man sedan vidare är det en fin gest om tjejen köper typ en öl eller så, så man vet att hon inte är en trist snåljåp.

För övrigt så har jag oftast alldeles för höga krav för att jag ska vilja träffa dem igen efter en dejt - det handlar inte om utseendet, utan om andra saker som är viktigare i livet - så jag får skylla mig själv att det inte blir något mer. :gnissla

Nae men sen behöver inte en middag/fika kosta 700:- heller. En fika kostar typ 50:-
Jag har varit på dejter där killen antingen "glömmer" plånboken eller inte ens kan betala för en kaffe/läsk. Ledsen men jag kanske är gammalmodig men där blev det ingen mer dejt. Jag kräver inte mycket men en kille som visar att man är speciell o inte en i mängden vinner alla gånger.

Nä, en fika blir ju billigt, men ska man äta typ en middag, dricka ett par glas vin, äta en dessert så blir det pengar av det. Och 350:- blir det väl egentligen, men man ska ju äta något själv också. :)

Föredrar fika på första dejten. :tummenupp Inte så himla pretentiöst och man får chansen - lika bra där som vid en middag - att snacka lite och se ifall det finns kemi och annat.

Då jag går på dejt och äter så brukar jag oftast bjuda (dock får hon pluspoäng ifall hon erbjuder sig att splitta notan. :fakta) Går man sedan vidare är det en fin gest om tjejen köper typ en öl eller så, så man vet att hon inte är en trist snåljåp.

För övrigt så har jag oftast alldeles för höga krav för att jag ska vilja träffa dem igen efter en dejt - det handlar inte om utseendet, utan om andra saker som är viktigare i livet - så jag får skylla mig själv att det inte blir något mer. :gnissla

Självklart ska man som tjej erbjuda sig att splitta. Jag brukar se till att betala andra gången annars eller om man går vidare.
Eller laga en sjujävla middag vid ett senare tillfälle...med efterrätt. :D

Självklart ska man som tjej erbjuda sig att splitta. Jag brukar se till att betala andra gången annars eller om man går vidare.
Eller laga en sjujävla middag vid ett senare tillfälle...med efterrätt. :D

Jag kan ju inte säga hur jag brukar göra eller har gjort eftersom jag aldrig gått på någon dejt i hela mitt liv :crash

Men OM det nu händer förutsätter jag att jag betalar för mig själv. Men insisterar han säger jag inte nej, men då bjuder jag nästa gång eller nåt.

paraplydrink å ett par roppar e ju garanterat ligg första dejten å inte så dyrt :crash

Jag kan ju inte säga hur jag brukar göra eller har gjort eftersom jag aldrig gått på någon dejt i hela mitt liv :crash

Men OM det nu händer förutsätter jag att jag betalar för mig själv. Men insisterar han säger jag inte nej, men då bjuder jag nästa gång eller nåt.

Inte jag heller :va
Vi lever helt enkelt inte upp till de avancerade killarnas krav :rofl

haha näää jag var ironiskt och tänkte mer, 10 middagar.. kanske dags att göra nått annat än att bjuda på mat;) jag har sagt de förut åxå.. bli bjuden på middag eller fika är värdelöst som första dejt.... meeen de är jag de..

Jag ändrar mig.

Jag är jättenyfiken på vad det är för halvgudar som aldrig kan hitta någon som lever upp till deras standard.
Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på.

Det måste vara nästintill perfekta skapelser :fakta

Då har jag svårt att tänka mig att samtliga är lika ofelbara som du :Bugar

Last edited:
haha näää jag var ironiskt och tänkte mer, 10 middagar.. kanske dags att göra nått annat än att bjuda på mat;) jag har sagt de förut åxå.. bli bjuden på middag eller fika är värdelöst som första dejt.... meeen de är jag de..

Absolut inte Tacos va?
Då är killen klippt med skosnörena... :glömdet

Och om det inte blir någon fortsättning trots att killen bjuder? :confused: 10 dejter på en månad - det kanske trots allt inte säger klick med första, andra, tredje tjejen och så vidare - á 700:- = 7.000:- spänn, medan tjejerna fått en gratismiddag?

Och tro inte att jag är snål, för det är jag inte. ;)

10 dejter på en månad?! Det är ju 2-3 dejter i veckan, du kanske skulle ge dem en chans innan du springer iväg på nästa dejt? ;)

Krav o krav.. :näsblod

Om man definierar några önskemål på vad som är pluspoäng hos kommande partner är det detsamma som att ställa krav då? :va

Det är en fråga jag är mycket nyfiken att få svar på.

Jag ändrar mig.

Jag är jättenyfiken på vad det är för halvgudar som aldrig kan hitta någon som lever upp till deras standard.
Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på.

Det måste vara nästintill perfekta skapelser :fakta

Då har jag svårt att tänka mig att samtliga är lika ofelbara som du :Bugar

Nu får du bestämma dig, vill du veta vilka krav som ställs på er eller vill du bara veta vad jag är för slags människa?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT