Vissa människor har fan ingen humor, och tar sig själva på för stort allvar![]()
Mja, han va nog inte riktigt van med sh-humorn/andan xD Inlägget jag skrev finns kvar också och det va inte speciellt kränkande kan jag säga

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vissa människor har fan ingen humor, och tar sig själva på för stort allvar![]()
Glömde hon att svälja?
Då vet vi att du alltid är kass i sängen.
Lagade din mamma bra mat?![]()
Inte del tre.
Med tanke på tidigare diskussion här vill jag poängtera en del i texten...
"Krångla inte till det, hästtjejer är fullt kapabla att ta hand om sig själva, så länge någon annan matar dem, tvättar och bryr sig om dem och pysslar med dem de stunder på dygnet som de är hemma. Hur svårt kan det vara?"![]()
Glömde hon att svälja?
Då vet vi att du alltid är kass i sängen.
Mja, han va nog inte riktigt van med sh-humorn/andan xD Inlägget jag skrev finns kvar också och det va inte speciellt kränkande kan jag sägaLeta gärna upp det om du orkar xD
Åker själv på dom flesta drag-race-tävlingarna i sverige med ett eget team så jo tack jag vet xD kommer finnas på plats i Malmö nästa 16-19 Maj, kom förbi och slipa lite lamellskivor om du vill xD
Ska göra det![]()
En såkallad dubbelBURN!![]()
Pippi...du är snuskig! Är det du på bilden btw? Har alltid uppfattat dig som en äldre dam som passar bättre bakpå en glidare... av någon anledning![]()
buns of steel? :mums
:highfive
Ja jag är snuskig! Kommentaren på jobbet idag "Pippi är mer man än någon på det här stället"
Ja det är jag på bilden, o nej jag är inte tanten som sitter bakpå nån jävla glidare. :mad
Det är så lammkött ska vara..Alltid.... vad annars liksom![]()
JGrejen är att det ena utesluter inte det andra. Jag vet flera som gått från Kawa trepip till HD, de gillar ytterligheterna, helt enkelt.
Hur gammal är du?....slash ung?
Pro street bike, så inga customhojar där utan mest ombyggda busor osv i den klassen. Tar du en top fuel-hoj så har du oftast en custom-motor i kärnan för att den klarar mer tryck helt enkelt![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden