Singeltråden

Underbart man har det här. :) Värmen i hela huset är avstängd så det är svinkallt. Själv sitter man med ett el-element mitt i solen då halva receptionen har fönster från golv till tak.
:bortskämd & :nöjd

Inte nog med det, man har skön musik på osså. Gammal skön hårdrock, lynyrd skynyrd och pink floyd. Mumma.

Jag är också nöjd :) Hade med mig min kompis till stallet så hon skulle se hur det såg ut där och rida honom innan jag släpper iväg henne med honom själv när jag åker bort nästa vecka. Han bråkade inte och gick jättebra. Känns riktigt bra för mig :banana

2 hästar ridna och sen siktar jag på en långpromenad på stranden med hundarna i solen.

Jag är också nöjd :) Hade med mig min kompis till stallet så hon skulle se hur det såg ut där och rida honom innan jag släpper iväg henne med honom själv när jag åker bort nästa vecka. Han bråkade inte och gick jättebra. Känns riktigt bra för mig :banana

2 hästar ridna och sen siktar jag på en långpromenad på stranden med hundarna i solen.

Jag vill oxå rida. :rolleyes

Det där är vad jag kallar konstverk!

Du milde vilket pilleri! Han måste ju va urmakare eller nåt!
Jag tycker det kan va nog så fippligt att mecka vanliga motorer.. Dock en liten besvikelse att det är en ångmaskin men det är ju omöjligt att konstruera bränsledetaljerna i den skalan.

Ok. Vakten bara :7peta o du bara :dummer
Plåtis bara :banana o killarna bara :kär

Swish tveka :rodnar men vafan. Varför inte liksom :banana

Alla vill veta :fakta, men jag kan bara tänka på lår av sten :hoppa

Nästa gång blir det lite mer :whip :rock :ajjabajja :cpparty och :bladder

OK? :cdevil

Det låter som att jag måste hänga på nästa gång det dra ihop sig till fest med detta gänget. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT