Singeltråden

Grillen aprilade mig :(

Tänkte grilla men hittade inget kol. Orkade inte gå o köpa skiten så blev kyckling i ugn istället :huvet

Men jag låtsas att jag grillat dem och äter med Hickory BBQ-sås när maten serveras :drool

Det blir ofta dubbelpost för mig, vet inte varför. Använder Google Chrome... :va

Äter nu. Sjukt gott. Sen ska jag nog sätta mig och skriva lite på skolarbete.

14 dagar kvar tills jag måste ha skickat in höstens kursval. Komplicerat bara att jag vill läsa en kurs i Lund :(

Det blir ofta dubbelpost för mig, vet inte varför. Använder Google Chrome... :va

Äter nu. Sjukt gott. Sen ska jag nog sätta mig och skriva lite på skolarbete.

14 dagar kvar tills jag måste ha skickat in höstens kursval. Komplicerat bara att jag vill läsa en kurs i Lund :(

Låter onekligen lite komplicerat att både plugga i Halmstad och Lund.

Fan va boring det är att helgen är slut och jobbet kallar igen:huvet
har varit så jäkla skönt att vara ledig,

Jag tycker det är skönt att komma tillbaka till vardagen där jag har fullt upp. För mycket ledig tid gör livet svårhanterligt för mig. Men sen är jag ju lite som jag är. :näsblod

Låter onekligen lite komplicerat att både plugga i Halmstad och Lund.

På ett sätt och vis. Jag vet inte hur det ser ut med exjobbet, de vill att vi gör det två och två. Men jag har inte hittat partner och har inte orkat ta tag i det heller. Man kan göra det ensam. Jag har redan en idé jag vägrar släppa så jag är väl så trotsig som jag normalt är att jag gör det ensam. I sådana fall är det enkelt bara jag kan hitta sovplats då och då därnere i Lund (med hunden då förstås) eftersom exjobbet är helt självstyrt utöver handledarmöten. Det skulle gälla för en termin bara också. Pendla kan också fungera, 1,5 h dit med tåg. Jag har ju pendlat uppemot 3,5 timmar om dagen i ett år innan jag flyttade ner hit.

Men det kan bli slitigt i och för sig.

Längtar faktiskt lite efter vardagen denna vecka, får förhoppningsvis tillbaka min hoj som fått en motorrenovering efter att kedjan spruckit och gått igenom motorn. Fick knappt 300 mil i fjol med henne.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back