Singeltråden

Kul att höra. Jag trodde flickvänner bara var en myt som enhörningar ungefär. Jag har hört att de ska finnas men jag har aldrig sett någon i verkligheten.

(Förlåt om jag förstörde din världsbild när jag sa att enhörningar är en myt, Strykarkatten.)

Du är ju lika hemsk som Magnus Betnér! :4skrika

Från 1:25 - 2:00 om nån absolut inte skulle orka se hela. ;)

Det var ju inga solbrillor! Var ju 3D-brillor! Och han vet inte vad jag heter!

Just sayin' att jag kan komma på mins en bild som någorlunda passar in på det han beskriver :D

Framförhållning. 18/5 är de fest. Förfesten hos mig och sen villar vi bort oss i öltälten i Tyringe. Ja byafest som är trevligt :) pm mig för intresse

Vet min dator om att jag lever i denna tråd?

FB gör väldigt envist reklam för en tjänst dom har som heter Zoosk där man tydligen kan träffa singlar. Döööhh :död:död

Den har även annonserat om Poliser som är singlar. Är dom så många så det behövs en egen sida för dom?
:va

Vi avslutar med reklam för en BH med nitar :crash

Jag tror FB vet saker om mig som jag inte har en aning om :4skrika

FB gör väldigt envist reklam för en tjänst dom har som heter Zoosk där man tydligen kan träffa singlar. Döööhh :död:död

Den har även annonserat om Poliser som är singlar. Är dom så många så det behövs en egen sida för dom?

Vilken sexbutik brukar du besöka som har nitbh? För de inriktar sig på vad du har besökt eller sökt på annars :). Jag ser reklam för tillskott och kläder av normal karaktär. Jag som ville se lanny Barbie eller nått sådant. :3freak

Förstår inte att ni är så förvånade. Hans ögon fastnade väl på Swish tuttar, när dom är med i bilden är det inte så jäkla lätt att att tänka på vad det är för glasögon. :tuttar

Hallå, jag är chey! :7peta

Zoosk fluorerar på min fb. Däremot är jag förvånad att det inte görs reklam för leksaker :crash
Eller skor för den delen.

Zoosk finns väl som app oxå tror jag. Va nån jävel som lura på mig att ta ner den en gång. Jag pallade i tre timmar innan jag raderade. Drällde in en massa jävla meddelanden o alla va oseriösa äckliga gubbsjuka snuskhumrar. :zpy :zpy :zpy

*/ ?>
Back