Singeltråden

sant..och kom på vilket meck det är att få ihop burkarna på ett bra sätt..skyller på söndags uttråkning:huvet

alltså om du inte läst resten av tråden eller iaf 20 sidor bak så tror jag nog att det är en bra idé. :tummenupp Det användningsområde du tänkt för en burk är inte riktigt samma sak som Plåthinken tänkt sig. :D :hihi

(Om inte jag missuppfittat hela grejen nu. ;) )

alltså om du inte läst resten av tråden eller iaf 20 sidor bak så tror jag nog att det är en bra idé. :tummenupp Det användningsområde du tänkt för en burk är inte riktigt samma sak som Plåthinken tänkt sig. :D :hihi

(Om inte jag missuppfittat hela grejen nu. ;) )

Massuppfittat! :mattias

Jag låter den här stackare gå ovetandes för han kommer bli rädd den där helgen jag kommer befinna mig just i Haninge :crash

Varför jag tycker det räcker med 50 cl är att det inte direkt är gynnsamt när längden blir för lång. :crash

Du måste va som tunneln mellan Dover och Calais i fittan om du får in en 50 cl burk. Kommer det en normalstor kille så blir det som ett baseballträ i Globen och du får be han gnugga på andra sida oxå. :D

Massuppfittat! :mattias

Jag låter den här stackare gå ovetandes för han kommer bli rädd den där helgen jag kommer befinna mig just i Haninge :crash

Sorry, missuppfittat är rätt. Om jag inte missfittar mig helt så är det nog tom jag som grundat uttrycket i tråden. ;) Men alla böjelser är ok bara de låter ball. :tummenupp

Sorry, missuppfittat är rätt. Om jag inte missfittar mig helt så är det nog tom jag som grundat uttrycket i tråden. ;) Men alla böjelser är ok bara de låter ball. :tummenupp

Jag vill hävda att det är massuppfittat. Men det är ok med missuppfittat, det är bara lite tråkigt att det ska vara miss i samband med uppfittningar, det ska vara massa i det där. :glömdet

Jag vill hävda att det är massuppfittat. Men det är ok med missuppfittat, det är bara lite tråkigt att det ska vara miss i samband med uppfittningar, det ska vara massa i det där. :glömdet

Ähhh buken i massfittan, alla fattar! :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...