Singeltråden

Vad ska hon annars göra, titta på? Hennes assistans behövs antagligen inte förrän han fått i sig hela flaskan. Eller innehållet i den åtminstone.

Provade men det var så knökigt när man kom till flaskkroppen. Och nu vill jag inte skruva bort korken något mer.
Knepigt, på min ära.

Äntligen kom det smset jag väntat på HELA dagen från hovslagaren. Nu ska jag till ponnyn och få ordning på hans hovböld!

På återseende! :hej

Vad ska hon annars göra, titta på? Hennes assistans behövs antagligen inte förrän han fått i sig hela flaskan. Eller innehållet i den åtminstone.

Ja roppa honom o sen är det bara att suga upp den o kliva på när han är tillräckligt borta. :D

Äntligen kom det smset jag väntat på HELA dagen från hovslagaren. Nu ska jag till ponnyn och få ordning på hans hovböld!

På återseende! :hej

Inte rätt att skylla på hovslagaren när alla vet att du ska knulla cola burk. :rofl

Att det ska vara så jävla svårt att hitta nån som vill resa med till värmen! Snart skiter jag i folk och sticker ensam! :gnissla

Det är säkert många som vill, fast det är inte detsamma som att kunna.

Nä, det vet jag väl. Blir så irriterad bara när jag skriver och frågar om någon har möjlighet att följa med, och alla som INTE har det skriver. Jag vill inte veta vem som inte har möjlighet...

Att det ska vara så jävla svårt att hitta nån som vill resa med till värmen! Snart skiter jag i folk och sticker ensam! :gnissla

Jag vill inte missa vårfesten, du får hia dig lite ;)

Nä, det vet jag väl. Blir så irriterad bara när jag skriver och frågar om någon har möjlighet att följa med, och alla som INTE har det skriver. Jag vill inte veta vem som inte har möjlighet...

Skit i folk och dra! Jag tänkte försöka ta mig en tur till värmen i höst. Eller ja, försöka och försöka, jag SKA. Är lite för dålig på att utnyttja mina möjligheter. :tungan Vart har du tänkt dig?

Skit i folk och dra! Jag tänkte försöka ta mig en tur till värmen i höst. Eller ja, försöka och försöka, jag SKA. Är lite för dålig på att utnyttja mina möjligheter. :tungan Vart har du tänkt dig?

Var fan som helst där det är varmt. Är så jävla trött på vinter och kyla, skulle behöva ett break. Funderade på att åka ensam, men det blir nog lite trist.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025