Singeltråden

Sol i Karlstad är bara en lögn, de gånger jag varit där har det aldrig visats någon sol. :(

Det är inte alls nån lögn, har ju inte kunnat vara ute utan solglasögon på evigheter nu ju!

Och även om man inte ser nån sol på himlen på kan man alltid se sola i Karlstad ändå, för hon står staty utanför stadshotellet. ;)

Det är inte alls nån lögn, har ju inte kunnat vara ute utan solglasögon på evigheter nu ju!

Och även om man inte ser nån sol på himlen på kan man alltid se sola i Karlstad ändå, för hon står staty utanför stadshotellet. ;)

Är man där jag är så ser man alltid solen oxå. :D

... njae, de som gör mjukvaran och designar hårdvaran är smarta, användarna är små får.

edit : Klart en mac håller år ut o år in när mjukvaran aldrig uppdateras och att det aldrig släpps nya program eller nya spel till maskinerna :) hade jag nöjt mig med att kunna skriva lite text och spara dokument så hade jag väl klarat mig med en C64 fortfarande!

Jag missa ditt inlägg. Brodern min använder mac till sina företag. Och kontot hans talar för att hans dator är jävligt bra ;) Han ratar pc extremt då de är onödigt tjafs.

Så nog är mac rätt så bra ändå.

Nu vart det molnigt här! :( Men det gör inget för jag har i alla fall, tydligen, en mysig lägenhet att vistas i ^_^ :banana

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!