Singeltråden

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Säkert soligt i Karlstad. Du borde åka dit :D

Det är soligt här med ;) Men brrrr kallt!! :huvet Förra året körde vi första långkörningen med hojgänget 27e mars, känns inte som det kommer ske i år om inte vädret ändras drastiskt nu på 2 veckor, snön smälter och dom sopar vägarna :p
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Grå tinningar vid 35? Då får du nog färga skulle jag tro. Här lyser dessa fortfarande med sin frånvaro. Tror jag kommer passa sjukt bra i grått hår. Däremot börjar man ju bli lite mysigt streckad i ansiktet. Funkar :)

Det är väl inget ovanligt? Även tjejer får ofta en del gråa hårstrån kring 30 och uppåt, men eftersom de färgat det sedan de var 15 så märker de inte det. ;)

Jag fick gråa strån redan när jag var 28, sedan har det blivit "värre" med åren. Droppen var när jag sprang på en tjej på 28 på Roskilde-festivalen för två år sedan, som tyckte det var skitcoolt och superhäftigt att jag var där och lyssnade på musik och festade, för det skulle hennes pappa aldrig gjort. Han var tydligen 54. :3freak
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är väl inget ovanligt? Även tjejer får ofta en del gråa hårstrån kring 30 och uppåt, men eftersom de färgat det sedan de var 15 så märker de inte det. ;)

Jag fick gråa strån redan när jag var 28, sedan har det blivit "värre" med åren. Droppen var när jag sprang på en tjej på 28 på Roskilde-festivalen för två år sedan, som tyckte det var skitcoolt och superhäftigt att jag var där och lyssnade på musik och festade, för det skulle hennes pappa aldrig gjort. Han var tydligen 54. :3freak


Så kan det ju va. Fast jag färgar inte mitt jag :)

Hon kanske varken var nykter eller smart :va Grått hår är oftast snyggt. Både på män och kvinnor tycker jag.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
känner mig mer som en hund som måste valla alla stakars får när det gått vilse (läs får problem med sina ruttna Äpplen)

Har inte haft problem med nån av mina Apple-produkter evva. :D Kanske just för att du blandar dig i som de får problem. ;)

Hallå!!!

Har ni missat att Ricken fyller år idag!?
View attachment 380916
Nu tycker jag att ni också kan lägga upp en film där ni sjunger för han!
http://www.youtube.com/watch?v=OM0laq96mnc&feature=player_embedded

Hur kan man missa det? Har inte du fått ett påminnelsesms av honom. Han sitter ju o skickar ut typ tusental idag. :D

Säkert soligt i Karlstad. Du borde åka dit :D

High fucking five på den. :D

När folk blir gamla säger dom alltid att dom var snygga när dom var unga. Det kommer säkert du också tycka sen när du är typ 33 eller nåt :hihi

Jag är snyggare nu när jag är gammal än när jag va ung. :2cool

Eftersom hon är ung och snygg kan du säkert få 24 :tummenupp

Dom ger ungefär 1-3 kameler för en beduinkvinna och 2-5 för en västerlänning med blont hår. :fakta
Jag frågade när jag besökte ett beduinläger. :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag är snyggare nu när jag är gammal än när jag va ung. :2cool



Dom ger ungefär 1-3 kameler för en beduinkvinna och 2-5 för en västerlänning med blont hår. :fakta
Jag frågade när jag besökte ett beduinläger. :D

Se där. Det är klart man blir snyggare med åldern :D Folk skulle lära sig att uppskatta sig själv lite mer.

Tycker det låter lite snålt med 5 kameler. Kanske har dom inte så många längre som dom hade förr.
Köpt för många västerländska kvinnor kanske :va
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Så kan det ju va. Fast jag färgar inte mitt jag :)

Hon kanske varken var nykter eller smart :va Grått hår är oftast snyggt. Både på män och kvinnor tycker jag.

Är man blond syns det ju inte lika mycket. ;)

Tycker också det är helt ok, ibland också snyggt, men nästan alla bedömer åldern utifrån det istället för andra saker.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Se där. Det är klart man blir snyggare med åldern :D Folk skulle lära sig att uppskatta sig själv lite mer.

Tycker det låter lite snålt med 5 kameler. Kanske har dom inte så många längre som dom hade förr.
Köpt för många västerländska kvinnor kanske :va

Eller så tröttna dom på att vi har egen vilja o orkar inte kämpa med silvertejp längre. :D

Har han så många vänner, eller sitter han och slumpar i telefonkatalogen? :va

www.eniro.se/slumpthatnumberbitch

PippiT är väldigt blond. Man måste påminna henne minst 1000 gånger om det mesta.

Inte att du är skyldig mig typ 1000 bullar. :D
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top