Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä, det är det inte.. Mycket äldre än så här vill jag inte att min kropp ska bli.
Sinnet kommer alltid vara 15, men kroppen vägrar ju inse detta faktum, dumma jävla kropp.


Kroppen orkar länge till. Bara man håller igång så är den sjukt tacksam :) Den kommer inte att vara lika snygg, men när det kommer till kritan är det inte viktigast.

Jag vet att dagens motto är att utsidan är viktigare än insidan, men hur bra mår man när man lever efter det?
Tycker man att utsidan är så pass viktig får man väl passa på att visa upp sig medan man har något att visa.

Pics :hihi
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har mammas kanelbullrecept som är hemligt. De blir fruktansvärt goda :banana

När hälsar du på? Du som gillar fart o fläkt kan ju få umgås med min galna isis som tycker att det enda rätta är 180 knyck rätt fram. :yoparty
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
När hälsar du på? Du som gillar fart o fläkt kan ju få umgås med min galna isis som tycker att det enda rätta är 180 knyck rätt fram. :yoparty

Kan jag väl göra :rolleyes: Men de går inte lika fort som galoppörer :fakta

Limpan blev lite högre mot slutet så jag är nöjd :D äggen ska bara koka klart så ska jag äta en fruktansvärt god frukost. :drool
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kan jag väl göra :rolleyes: Men de går inte lika fort som galoppörer :fakta

Limpan blev lite högre mot slutet så jag är nöjd :D äggen ska bara koka klart så ska jag äta en fruktansvärt god frukost. :drool


Tur är väl det :hihi Det är inte mycket styrning på min outbildade 18-åring.
Ha en skön frukost. Jag ska försöka se om jag kan göra lite nytta jag.
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Kroppen orkar länge till. Bara man håller igång så är den sjukt tacksam :) Den kommer inte att vara lika snygg, men när det kommer till kritan är det inte viktigast.

Jag vet att dagens motto är att utsidan är viktigare än insidan, men hur bra mår man när man lever efter det?
Tycker man att utsidan är så pass viktig får man väl passa på att visa upp sig medan man har något att visa.

Pics :hihi

Snygg har jag aldrig varit, så varför börja nu liksom? :D
Nä men man har väl börjat inse att kroppen inte är lika smidig som förr, benen speciellt är inte vad de var förr, får ta det jävla lugnt när man tränar numera, förstår inte riktigt varför då jag aldrig varit speciellt hård mot mina ben (inga skador eller nått).

Och för den delen, för ett par sommrar sen var det inne en herre mellan 60-70 år på macken, i bar överkropp, vilket jag i vanliga fall inte tyckt varit så fränt.. bortsett från att gubbfan hade rutor på magen! For i helvede! :yoparty


mina pics finns on le fäsbook
 

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Helvete vad kallt det är ute idag??!!! :O brrrr hur är det för er som bor nere i skåne, har våren börjat komma någonstans i detta avlånga land? :O :död
 

tkdrille

Guest
Helvete vad kallt det är ute idag??!!! :O brrrr hur är det för er som bor nere i skåne, har våren börjat komma någonstans i detta avlånga land? :O :död

De är minus men klarblå himmel. Har inte kollat hur kallt. Igår hade jag -8 när jag börja vid 7. Ingen snö ska tilläggas då den försvunnit just här. Men österlen skulle visst ha snö kvar enligt en tant.
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hah, en gaypridespindel:
Jepp, den är jättestolt trots att den inte kan producera tråd! :)

Ha, ha... Du menar ifall jag gjort en bra låt? :crash


Jag har två. :fakta

(Nu hoppas jag att Swish inte berättar en lång historia om den ene av dem. :näsblod)
Ja precis, men va är det för låtar då, finns de på nätet?
Och vaaaaaa? Två, du din vadåförnåra? :7peta

Njae, 90 och de tidiga 00 är något jag aldrig skulle gödsla mina pengar på.

Jag ska väl dock erkänna att jag skaffar nog en Stingray innan en mustang :p

Jag hade en 66:a rödmetallic för länge sen, den va jättefin o hyfsat drag, men uj så jävla seg att manövrera för en liten tanig typ som jag... o ingen AC finns det ju som funkar i gamla bilar... men fin som sagt var...:)
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Loggade in på min internetbank precis.. Fick upp detta:

View attachment 380905

Bara så du vet! :tungan

Haha ja, jag visste att jag skulle tagit patent på namnet från början!

Sjukt störigt också när det står överallt "Du kan också betala med Swish!" eller "Skaffa Swish du också, så blir det inga problem när restaurangnotan ska delas mellan dig och dina vänner!"

Man kan INTE betala med mig! :mad:
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Haha ja, jag visste att jag skulle tagit patent på namnet från början!

Sjukt störigt också när det står överallt "Du kan också betala med Swish!" eller "Skaffa Swish du också, så blir det inga problem när restaurangnotan ska delas mellan dig och dina vänner!"

Man kan INTE betala med mig! :mad:

Klart man kan, är du dessutom blond kanske jag kan få fyra kameler för dig :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Snygg har jag aldrig varit, så varför börja nu liksom? :D
Nä men man har väl börjat inse att kroppen inte är lika smidig som förr, benen speciellt är inte vad de var förr, får ta det jävla lugnt när man tränar numera, förstår inte riktigt varför då jag aldrig varit speciellt hård mot mina ben (inga skador eller nått).

Och för den delen, för ett par sommrar sen var det inne en herre mellan 60-70 år på macken, i bar överkropp, vilket jag i vanliga fall inte tyckt varit så fränt.. bortsett från att gubbfan hade rutor på magen! For i helvede! :yoparty


mina pics finns on le fäsbook


När folk blir gamla säger dom alltid att dom var snygga när dom var unga. Det kommer säkert du också tycka sen när du är typ 33 eller nåt :hihi

Oftast är det väl dom som har löpning som intresse som håller sig i den typen av form att rutorna spelar. Du får börja ut o ränna :)


Jag som tänkte du skulle dela med dig av spänniga bilder till dom som inte kan stalka dig på fb.
Förövrigt en mycket imponerande mustasch :yoparty
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
När folk blir gamla säger dom alltid att dom var snygga när dom var unga. Det kommer säkert du också tycka sen när du är typ 33 eller nåt :hihi

Oftast är det väl dom som har löpning som intresse som håller sig i den typen av form att rutorna spelar. Du får börja ut o ränna :)

Jag som tänkte du skulle dela med dig av spänniga bilder till dom som inte kan stalka dig på fb.
Förövrigt en mycket imponerande mustasch :yoparty

Nä, planen är ju att bli som snyggast när jag är 35, då kanske man börjat få lite schyssta värdiga gråa strån i kaluffsen också!
Ja, borde ge mig ut o konditionsträna, men det är så fruktansvärt tråkigt.. fruktansvärt fruktansvärt tråkigt :zpy


Haha, alla kan stalka mig på facebook, delar allt offentligt mer eller mindre. Och tack! Första mustaschen i hela mitt liv, försökte bräcka farsgubben men så fort jag börjat med min så skaffade han en "Senior" mustasch det aset.


Eftersom hon är ung och snygg kan du säkert få 24 :tummenupp

WOHOOOO!!
men vad ska jag med 24 kameler till är ju nästa fråga.. kan man byta dem mot kor kanske?
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nä, planen är ju att bli som snyggast när jag är 35, då kanske man börjat få lite schyssta värdiga gråa strån i kaluffsen också!
Ja, borde ge mig ut o konditionsträna, men det är så fruktansvärt tråkigt.. fruktansvärt fruktansvärt tråkigt :zpy


Haha, alla kan stalka mig på facebook, delar allt offentligt mer eller mindre. Och tack! Första mustaschen i hela mitt liv, försökte bräcka farsgubben men så fort jag börjat med min så skaffade han en "Senior" mustasch det aset.




WOHOOOO!!
men vad ska jag med 24 kameler till är ju nästa fråga.. kan man byta dem mot kor kanske?


Det finns ju dom som inte har fb :va ju :va

Grå tinningar vid 35? Då får du nog färga skulle jag tro. Här lyser dessa fortfarande med sin frånvaro. Tror jag kommer passa sjukt bra i grått hår. Däremot börjar man ju bli lite mysigt streckad i ansiktet. Funkar :)

Taskigt av pappsen att dra seniorkortet. Jag är ändå impad :krama

Man kanske kan byta kamelerna mot några fina Arabiska Fullblod?
 

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det finns ju dom som inte har fb :va ju :va

Grå tinningar vid 35? Då får du nog färga skulle jag tro. Här lyser dessa fortfarande med sin frånvaro. Tror jag kommer passa sjukt bra i grått hår. Däremot börjar man ju bli lite mysigt streckad i ansiktet. Funkar :)

Taskigt av pappsen att dra seniorkortet. Jag är ändå impad :krama

Man kanske kan byta kamelerna mot några fina Arabiska Fullblod?

Eller varför inte några Angloaraber. :kär
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top