Singeltråden

Du är bara ledsen för att jag inte vill ha dig...:pannkyss

Plåthinken vill jag inte ha för jag är fortfarande övertygad om att "den" har snopp. Otrevliga överraskningar i sängkammaren håller jag mig borta från...:näsblod :zpy :D

Ja hon har ju mer stake än vad du har iaf :)

Du är bara ledsen för att jag inte vill ha dig...:pannkyss

Plåthinken vill jag inte ha för jag är fortfarande övertygad om att "den" har snopp. Otrevliga överraskningar i sängkammaren håller jag mig borta från...:näsblod :zpy :D

Nej faktiskt inte. Men du försöker verkligen på allt. Du lägger dig i flörtar när andra flörtar. Du och jag ska ha fruktansvärt roligt om 3 helger.

Nej faktiskt inte. Men du försöker verkligen på allt. Du lägger dig i flörtar när andra flörtar. Du och jag ska ha fruktansvärt roligt om 3 helger.

Inte då. Jag har ju redan sagt att jag ska låta dig flörta på ditt span ifred, varför oroar du dig fortfarande?:D

Jag ska sitta i mitt hörn med ryggen mot väggarna, täckt från alla håll:fakta

image.jpg

Top gear USA kör traktorer, singeltråden och soffläge:)

(Jupp, det är en sidokåpa vid bordet) rumpan ligger bredvid mig, tur man bor själv:)

Inte då. Jag har ju redan sagt att jag ska låta dig flörta på ditt span ifred, varför oroar du dig fortfarande?:D

Jag ska sitta i mitt hörn med ryggen mot väggarna, täckt från alla håll:fakta

Snällt av dig. MEN vi har ett problem för jag ska sitta i samma hörn med ansiktet vänt mot hörnan. ;)

men herre gud lär er skillnad på fotboll och hockey!!!!

Äh, de flesta sporter är lika dana, roligt att lira, men har aldrig fattat grejjen med att glo på sport på tv. Man känner sig ju ungefär som den tjocka grabben i lågstadiet som aldrig fick vara med & leka. :(

Äh, de flesta sporter är lika dana, roligt att lira, men har aldrig fattat grejjen med att glo på sport på tv. Man känner sig ju ungefär som den tjocka grabben i lågstadiet som aldrig fick vara med & leka. :(

MMA är trevligt att titta på. Det gör mindre ont än att delta. :hihi

Snällt av dig. MEN vi har ett problem för jag ska sitta i samma hörn med ansiktet vänt mot hörnan. ;)

Bakom mig då eller?:va Ända mot ända kan ingenting hända :D

Skillnaden mellan hockey och fotboll.
På ishockey är de kallt. På fotboll är de kallt på vintern men varmt på sommaren.
I hockey jagar de en svart liten runt platt sak. I fotboll ofta en vit rund sak.

Men när de kommer till sporterna i sig så när de gäller ungdomar så är föräldrarna ofta lika puckade. :D PS drar inte alla föräldrar över kanten.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman