Singeltråden

Lite onödig måndags info, min miljölärare körde mycke bana för 10 årsedan och åkte 954/600RR
Fin kille! Lätt hänt att det pratas hojar:) Sitter förresten på en miljöföreläsningen nu till 17 zzzzzzz

Några av er har jag redan fått feedback ifrån, Men jag vill ändå har mer förslag, Har bytt kåpor på hojen i helgen och vet ännu inte hur jag skall lacka om tanken?! förslag?!
View attachment 380266

Svart med rött fält och vit kant, o så lacka båten :P (o bort med klistermärken, såvida du inte får betalt för att ha dem där).. Gjorde ett snabbt montage
karring.jpg

Uppdatering, Berätta nu huuuur gick det?! Fick du lukta damen i rumpan? (nyfiken):banana

Jag börjar i övrigt fundera på om det är nått fel på mig, Min måndagsångest är som bortblåst.. jag hatar måndagar,, verkligen HATAR... men mina måndagar är numer helt ok, om inte mer än ok.. till och med bra!...:va

Några av er har jag redan fått feedback ifrån, Men jag vill ändå har mer förslag, Har bytt kåpor på hojen i helgen och vet ännu inte hur jag skall lacka om tanken?! förslag?!

View attachment 380266

Lite mer svart ja. :)

brytningen blev lite hög, men ett mindre fält rött hade nog blivit snyggt nertill på tanken :)View attachment 380295

Jag gillar din idé, men samtidigt tycker jag att det ser tomt ut med så mycket svart ovanför det röda... Det känns som att det röda "ögonbrynet" ovanför lyset på något sätt bryts av för hastigt om det inte får gå igen i tanken. Vad händer om man flyttar upp det röda fältet på tanken en liten bit och har svart både ovanför och under?:va

Så.. första dagen på nya jobbet i hoj-verkstan avklarad.. Trött kille. Men det känns bra och nu löser kaffe alla mina problem! :yoparty

Jo, men det är väldigt bra hästar jag får låna, så det borde ju innebära att jag är väldigt smart när jag är på jobbet i alla fall..? :D

Eller så menar du att du bara är smart när du rider? :va :hihi

Fan man har hunnit träna och massa annat skit och här har inte hänt ett jota. Tråååååååååk :tråkad

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT