Singeltråden

Naejj, för helvete!
DLK var ju Kung i klassen. De hade humor i budskapsbärandet. Då gör det inte något att man är en tafflig musikant.

Ok, trodde det var det du menade med trall:)
Tur det var på det hållet då, annars hade man fått :smasha lite vett i dig för DLK är, som du säger, kung!:banana

Jag menade inte Polly och Skumbananer i kombination, utan var för sig. I kombination hade jag nog spytt ända till Härnösand. :zpy

Då det inte klargjorts bortom allt rimligt tvivel att det inte behövde vara en kombination av de två tidigare nämnda godsakerna som framkallade smärta i de övre regionerna är det inte alls konstigt att jag missuppfattade ditt tidigare uttalande.

Dagens action :yoparty

Helt plötsligt gick det lite FÖR fort och eftersom den här herren har LÅNG stoppsträcka kunde jag inte filma mer. :näsblod

Då det inte klargjorts bortom allt rimligt tvivel att det inte behövde vara en kombination av de två tidigare nämnda godsakerna som framkallade smärta i de övre regionerna är det inte alls konstigt att jag missuppfattade ditt tidigare uttalande.

Det har du lortjävligt rätt i. Nu slår jag dock fast att detta är fallet. :)

Nähä, nu känns det som hög tid att luta sig bakåt i soffan med ett glas Latitude 55 i ena näven och chipspåsen vid den andra och titta på någon film innan kudden börjar skrika. :öl

:fyllisar Helan går.. :yoparty

En kaskadspya från kåkjavuln till Härnösand eller springande, konstant spyendes eller hur menar du?

Jag hade nog tänkt mig en kaskadspya då jag inte för mitt liv kan tänka mig en endaste vettig anledning till att forsla min lekamen ända upp dit. Jag blir tårögd av lycka över med vilken finess och fantasi ni lyckas hitta alternativa tolkningar till mina små konstateranden.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show