Singeltråden

Nu är ju "hon" en han då och det kan bli lite som ska föreställa nät men det är inte sådant nät man kan se här i naturen. Han är svindyr i drift, två syrsor á 5kr per månad. :(

Betyder detta att jag är gay?:va Ah, well :rolleyes:

Jag tänkte mig att de äter mer än så. Då kan man ju odla syrsor och ha spindel samtidigt. Jag börjar tröttna på att inte ens ha silverfiskar här.
Vad har han för lokaler att leka i?

Betyder detta att jag är gay?:va Ah, well :rolleyes:

Jag tänkte mig att de äter mer än så. Då kan man ju odla syrsor och ha spindel samtidigt. Jag börjar tröttna på att inte ens ha silverfiskar här.
Vad har han för lokaler att leka i?

Han bor i ett litet akvarium. Den slöhögen leker inte alls numera.
Nästan så man får sondmata kraken då han brukar bli lite rädd för syrsan. :dummer

[

Det är visserligen inte riktigt samma sak som när folk ska kramas bara för att, men att jag tycker om någon gör inte att jag med automatik alltid vill ha fysisk kontakt. Jag kan ha perioder när jag är väldigt mån om att få vara utan att vara fysisk.

:)

Okej!

Visst kan man klara sig någon dag eller två utan en kram från sin kärlek, men det är svårt då. :(

Haha! En kompis läste punggala när jag skrev det på Facebook första gången. ;) Lätt hänt!

Jag tror helt enkelt att jag är sh-skadad, här skrivs det ju allt som oftast Pungt istället för punkt och så vidare...:hihi Det är inte lätt med associationerna alltid :D

Ni sitter väl inte och smutsar till det härinne?

Är du intresserad av sånt? :va Men ja, Strömsholm, hela dagen imorgon i princip. Islandshästtävlingar, och jag ska inte tävla själv utan sitta bakfull och titta på. ;)

Jag är smått allergisk mot kusar. Gillar dem ändå.
Nej jag tänkte om du skulle tävla och ville ha en hejaklack. Och speja vilka som eventuellt skulle sitta i publiken ;)

Ni sitter väl inte och smutsar till det härinne?

Det här stället är väl redan så smutsigt det kan bli?:va Kastar du lite skit här inne blir det automagiskt renare...:hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon