Singeltråden

Ha! Dvs du har inte så värst mycket o göra på jobbet idag :P
Kanske skulle lägga en order o sen ändra mig var 15 minut?

Jag har visst haft mycket. Jag är supereffektiv.

Bring it on! Jag antar utmaningen när som :7peta

Ha! typiskt kjoltyg o bara skylla ifrån sig!
Hade din mamma sagt "nej usch fy" så hade du inte blivit av, du hade förmodligen legat i en papperstuss någonstans :P

Hon kanske sa nej. :mattias

... Du behöver få dig något snart kan tyckas :arsele

Det hjälper inte, jag kan aldrig få nog. :D (skämtar) (not) (jo det gör jag) (not) (jo)

Jag har visst haft mycket. Jag är supereffektiv.

Bring it on! Jag antar utmaningen när som :7peta

ähh du bara posar ju på ditt jobb
pS1200m.jpg

Men kul att du är företagets "best buy" ;) haha

Hon kanske sa nej. :mattias

Då hade det funnits förebyggande metoder samt ett par metoder efter, så allt jag säger är att du är din mammas fel i slutändan hur du än vrider o vänder på det :P

Då hade det funnits förebyggande metoder samt ett par metoder efter, så allt jag säger är att du är din mammas fel i slutändan hur du än vrider o vänder på det :P

Det var inte en kvinnas påhitt att abort skulle förbjudas inom vissa religioner, kan även garantera att religion inte är en kvinnas påfund. :mattias

ähh du bara posar ju på ditt jobb
pS1200m.jpg

Men kul att du är företagets "best buy" ;) haha

Ser du inte att jag är alldeles röd i ansiktet? Jag fick springa ifrån min plats. Posera snabbt. Släng upp ett leende och tillbaks i fållan. Jag har det tufft :huvet

Det var inte en kvinnas påhitt att abort skulle förbjudas inom vissa religioner, kan även garantera att religion inte är en kvinnas påfund. :mattias

Nu är Pippi sann igen! :banana :fakta

haha, dra inte upp religion nu, då kommer vi aldrig komma härifrån.
Ateist rakt igenom, och är väldigt anti-religion av alla de sorter.

Ser du inte att jag är alldeles röd i ansiktet? Jag fick springa ifrån min plats. Posera snabbt. Släng upp ett leende och tillbaks i fållan. Jag har det tufft :huvet

HA! det där är ju från din ansträngning för att dra upp rollupen, tunnis :7peta

Nu är Pippi glad, fick just höra av mina kollegor att mitt arbetsmoral är beundransvärd och att jag till och med orkar vara vacker när jag jobbar med feber och är sjuk. :D Det va en komplimang som heter duga. Blev dock mest glad över att dom ser min arbetsmoral. :stolt

haha, dra inte upp religion nu, då kommer vi aldrig komma härifrån.
Ateist rakt igenom, och är väldigt anti-religion av alla de sorter.

Du ja, du kommer bli ett med denna jord när du dör, komma tillbaka som ett träd, en fikus o sen kommer du bli nedhuggen av en svettig skogsarbetare, nedmald till papper o så kommer dom trycka Bibeln på dig. :fu :banana

Helt säker på det? En av våra mer prominenta religioner bygger trots allt på en Jungfrufödsel och sägs ha startat i en region och tidsålder där kvinnor stenades för att de inte lyckats hålla ihop benen om de blev våldtagna... Skulle rent teoretiskt kunna vara så att en av världens största religioner bygger på en liten oskyldig lögn ("nejdå älskling, jag har varken varit otrogen eller blivit våldtagen! Gud gjorde mig med barn!") som sedan eskalerade något så in i helvete... ;)

Att en viss clown dykt upp på de mest suspekta ställen sedan tidigare i tråden vet vi ju, men nu har han väl ändå tatt priset!?!? :crash
gb.jpg

Back