Singeltråden

1. GEGGA säger jag. ;( Jag är äldst så jag bestämmer.

2. Sant

3. Aaaaaaaaaw, tack. :rodnar

4. Han kan väl skaffa en sån där käpphäst o limma dit ett horn? Blir det en hornyhäst då? :va

Nej geggspagetti!!! :mad:

Skönt att du erkände till slut att det var ditt fel :D

CyCkeln jag pratar om har bara halva styret, därav smeknamnet enhörningen. Så en hornyhest är fel.

Aaa det är jag o Francis mot världen (o Keffe).

Nej geggspagetti!!! :mad:

Skönt att du erkände till slut att det var ditt fel :D

CyCkeln jag pratar om har bara halva styret, därav smeknamnet enhörningen. Så en hornyhest är fel.

NEJ, tyst nu annars får du inget smisk. :D
Inget är mitt fel...det är NÅGONS fel. ALLT är NÅGONS fel. :hihi

Vanilj eller rough spelar ingen roll för mig ;) Du erkände ju det tidigare, det kan du inte ta tillbaks :D

Omväxling förnöjer. :)

Vad är det som säger att inte Pippi är NÅGONS? :D

Det verkar onekligen så :näsblod

Dumma. :(

Vanilj eller rough spelar ingen roll för mig ;) Du erkände ju det tidigare, det kan du inte ta tillbaks :D

Jag är på. :D

Nääääää jag säger alltid att det är någon annans fel. Juuuuuuuu.

Omväxling förnöjer. :)

Vad är det som säger att inte Pippi är NÅGONS? :D

Jag är inte någon...eller hur menar du nu...att jag är någon eller att jag är någons? :va

Dumma. :(

Jag är inte någon...eller hur menar du nu...att jag är någon eller att jag är någons? :va

:tungan

Du skrev att det alltid var någons fel ju. Kanske är du någons kanske :hihi

Förövrigt så tycker jag att det blir skitigt på tok för fort i hemmet... iaf med tanke på att det enda man gör är att sova och ev. äta en bit där..

Förövrigt så tycker jag att det blir skitigt på tok för fort i hemmet... iaf med tanke på att det enda man gör är att sova och ev. äta en bit där..

:va Jag håller med om att det är konstigt med tanke på att du ligger kvar i sängen halva dan!! :4skrika

:va Jag håller med om att det är konstigt med tanke på att du ligger kvar i sängen halva dan!! :4skrika

Alltså, nu är du lite orättvis, min dag varar ju lite längre än din så då borde jag ha all rätt att få njuta av min morgon :tungan sen att jag i vanliga fall redan är på jobbet när du vaknar hör kanske inte hit? :D

men ja, lite rätt har du.. men bara lite.

Men i slutändan är det ju alltid modern som bestämmer hurvida det blir en unge eller inte, så nä.. man kan aldrig skylla på pappan ;)

Och förresten.. ska inte du JOBBA?!

Som Pippi säger kan pappan alltid hålla killarna hemma :fakta

Jag multitaskar sjukt bra :yoparty

Men i slutändan är det ju alltid modern som bestämmer hurvida det blir en unge eller inte, så nä.. man kan aldrig skylla på pappan ;)

Och förresten.. ska inte du JOBBA?!

Som Pippi säger kan pappan alltid hålla killarna hemma :fakta

Jag multitaskar sjukt bra :yoparty

Back