Singeltråden

Jag hitta en gammal gammal gammal bild. Då när man var svag och lyssna på fruntimmer.
Full1.jpg

Jag föredrar våldsamt ärlig framför snäll. Men det är ju jag det :rolleyes:

Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... :D Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller? ;)

Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... :D Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller? ;)

Nej speciellt inte till folk som är större än dig själv. Just fan då får du inte säga de till någon.

Tjejpolaren berättade om en snubbe som gick fram till en snygg brud på krogen och sa "tro inte du kommer undan för att du är ful!" och visst fan fick han :borra.

Egentligen är det exakt samma sak som att säga "Du är för smal!" vilket sägs överallt där folk gått ner i vikt och den jävla förbannade svenska avundsjukan träder fram.

Så vad är det för skillnad egentligen? Jag skulle bli tämligen förolämpad om någon helt plötsligt kommer och säger "Fan vad snygg du är!" men det är jag det...

Egentligen är det exakt samma sak som att säga "Du är för smal!" vilket sägs överallt där folk gått ner i vikt och den jävla förbannade svenska avundsjukan träder fram.

Heard that. Typiskt tjejer att vräka ur sig sånt när man tränar o är duktig. StryCk ska dom ha. :D

Har jag svårt att tro... varför skulle du bli det isf?

Helt plötsligt kommer någon fram och kläcker ur sig det där får mig bara att rygga. Varför? Jag är inte intresserad av att höra vad andra tycker om mitt utseende.

Händer det så säger jag tack och sen går jag direkt. Jag tycker att det är jobbigt att få komplimanger för det känns som jag måste ge något tillbaka. Jag brukar hemskt sällan kommentera folks utseende heller.

Förolämpad var nog ett fel (för hårt) ord men... Kan inte hitta ett rätt ord just nu.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT