Singeltråden

JAHA DU SÄGER ATT JAG ÄR UTTÄNJD!? :4skrika :dummer

Var det en öm fitta*host* tå eller?:D Om inte så borde ölburkskuk göra ont och således inte vara något du vill ha... Just sayin':näsblod :D

Pervotant:7peta

Tafsa ? Här är annat på gång.

Oj du skulle inte skriva så. Jag kommer ändå att ta henne med min charm. :) Du kan väl fortsätta med pam så jag får nån chans på någon ?
...:glömdet

Du kan ju försöka, hon är ändå på min sida mot dig:D
Pam vill ju inte ha mig som sagt, såvida hon inte hintar om någon förändring på det planet får jag väl ragga på vem jag vill?:va

Var det en öm fitta*host* tå eller?:D Om inte så borde ölburkskuk göra ont och således inte vara något du vill ha... Just sayin':näsblod :D

Pervotant:7peta

Pam vill ju inte ha mig som sagt, såvida hon inte hintar om någon förändring på det planet får jag väl ragga på vem jag vill?:va

Kand u va

...:D

När vi ändå är inne på ämnet, hur kan du vara så pervers och samtidigt nobba mig så hårt?:va Det gör illa min självkänsla ska du veta...:7peta

Den sära dark angel är bra äjvla bra alltså. snygg cgh kör hoj..kan det lbi bättr eatt somna med henne framförögonen? Hon skuell ha haft keffe bara, då gade et varit bättre. komemr somna poå soffan ikväll kännenr jag ,
varöfr är jag så trött i krppne för. måste var min stl på jobbet, som art sitta i eb jävla skolstol:gråta

såja godnatt :krama

är det npgon mer än jag som känt uhur håret växer ibland? jag lovar det´låter som artrdet knastrar i hwla skalleb. lite coolt faktiskt. kanske ör att jitt hår växekr så fort som jag hröd et. jag ska dpela in det med ipgoneg npn gång så n ioxå får höra.

EEehhh 50 minuter tror du jag kör jänkemög.
Haha, de är klart. =) Ju värre du kör ju mer håller Anna om mig ;)

Men, du kan inte ta och försöka ragga på alla i hela skåne. Om du lägger energin på en så får du ligga till sist. Vet att du är frustrerad och fortfarande oskuld. Men de kommer automatiskt efter en liten stund alltså.

är det npgon mer än jag som känt uhur håret växer ibland? jag lovar det´låter som artrdet knastrar i hwla skalleb. lite coolt faktiskt. kanske ör att jitt hår växekr så fort som jag hröd et. jag ska dpela in det med ipgoneg npn gång så n ioxå får höra.

Ja gör det. Det verkar coolt. :tummenupp

Alltså. Din mamma har ju fött dig. Hon får nog fortfarande kewk. Och du är ju större än en 50 cl burk.

Töjbar. JUST SAYIN'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, de är klart. =) Ju värre du kör ju mer håller Anna om mig ;)

Men, du kan inte ta och försöka ragga på alla i hela skåne. Om du lägger energin på en så får du ligga till sist. Vet att du är frustrerad och fortfarande oskuld. Men de kommer automatiskt efter en liten stund alltså.

Kör lugnt för fan kenta!

Kan jag väl?:va Tänk om flera nappar samtidigt!:banana Ju fler nät du slänger ut...

Alltså. Din mamma har ju fött dig. Hon får nog fortfarande kewk. Och du är ju större än en 50 cl burk.

Töjbar. JUST SAYIN'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har du också fött barn då, är det därför du är så uttänjd?...:näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...