Singeltråden

Mitt vapen är att jag är välutrustad och kan lägga paketet rätt och behöver inte en kilt.

Det är pia som vill ha ölburkskuk, Anna är nog inte riktigt så uttänjd ännu ;) Du kommer bara skrämma bort henne:D

Nu börjar ögonen springa iväg igen. :) :3freak

Jag stoppade det ena
pmg-knife-in-eye-photo2.jpg

Du har en nackdel pojke. Hon ska åka i samma bil som mig från Tyringe, dvs 6,5 mil. De tar 50 minuter ca. Och jag hinner med en del då. oops håller med mig.

EEehhh 50 minuter tror du jag kör jänkemög.

Det är svårt att träffa rätt tangenter när man ligger ner med datorn i knät och nacken vöärker och det är saker i vägen.

Här så ska jag olla bort det onda *Bushido*

Funderar på att läsa igenom denna tråds kommentarer istället för att jobba, känns för stunden roligare.
Med lite tur hittar jag nog någon intressant, måste ge det lite tid bara (Y)!
(Vågar ej lägga upp en egen annons då jag är rädd för rejection)

Jag tänkte säga åt dej att springa för livet men pojkarna verkar redan ha fått vittring så det är nog för sent.

Välkommen till Efterblivna Klubben :näsblod

Den sära dark angel är bra äjvla bra alltså. snygg cgh kör hoj..kan det lbi bättr eatt somna med henne framförögonen? Hon skuell ha haft keffe bara, då gade et varit bättre. komemr somna poå soffan ikväll kännenr jag ,
varöfr är jag så trött i krppne för. måste var min stl på jobbet, som art sitta i eb jävla skolstol:gråta

Den sära dark angel är bra äjvla bra alltså. snygg cgh kör hoj..kan det lbi bättr eatt somna med henne framförögonen? Hon skuell ha haft keffe bara, då gade et varit bättre. komemr somna poå soffan ikväll kännenr jag ,
varöfr är jag så trött i krppne för. måste var min stl på jobbet, som art sitta i eb jävla skolstol:gråta

Rättstavningsfunktionen vs. pillret: 0 - 1

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...