Singeltråden

Unga pojkar e ganska gångbara ändå.....

Inte efter att richard är färdig med att laxa mig är jag rädd, såvida fängelsekunderna inte har kukar i storlek med en stor fiskjävel...:näsblod

Jo, men jag kom ju på att efter några stycken så lär ju min förmögenhet vara större och därmed blir jag av med pengar istället för att tjäna några i en skilsmässa... Så det vore ju bara dumt.

Sant, du får stoppa när det är lagom då... :D Tänk bara efter så att du gör saker i så rätt ordning som möjligt så går du miste om så lite som möjligt ;)

De går fort till festen. Och vi har berättat hur du ska göra. Avslöja nu inget här.

Jag kanske ska dubbelkolla min taktik med någon innan jag sätter planen i verket...:näsblod

Sant, du får stoppa när det är lagom då... :D Tänk bara efter så att du gör saker i så rätt ordning som möjligt så går du miste om så lite som möjligt ;)

Jag vet, jag sitter och funderar på vilka som är viktigast för mig. Å andra sidan borde jag ju göra det så enkelt som möjligt - skippa de som redan har partner. Åtminstone de som är förlovade/gifta och/eller har barn ihop...

Jag vet, jag sitter och funderar på vilka som är viktigast för mig. Å andra sidan borde jag ju göra det så enkelt som möjligt - skippa de som redan har partner. Åtminstone de som är förlovade/gifta och/eller har barn ihop...

Därav "Bäst att ha lite grundkoll på planen i förväg"... ;) Om inte annat får du ju reda ut dina prioriteringar:D

Nyheter
KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h