Singeltråden

Haha eller hur? :D Jag ville egentligen bara visa upp stövlarna, men var tvungen att byta om till nåt mer passande för de var inte alls lika snygga till jeans och huvtröja. :tungan

De var riktigt snygga, köp! Jag har konstaterat att jag inte ska köpa fler skor det här året nu, blivit alldeles för många redan. Och för dyra, framför allt..!

Gå in på have2have.se så kommer du ångra att du sa det där....:rolleyes:

Gå in på have2have.se så kommer du ångra att du sa det där....:rolleyes:

Nej, kommer jag INTE göra. Jag köpte ju ett par skor för dryga tusenlappen för ett par veckor sen och de här var snäppet dyrare... :glömdet Plus att jag faktiskt köpte två par stövlar idag... Fast de andra var betydligt billigare. Men det får allt vara slutshoppat med skor för ett tag nu! :gnissla

It's good to be a man, så att man slipper slösa pengar på sånt här. Då kan man lägga pengar på vettiga saker istället. :D

De pengarna vi kvinnor lägger på skor är de pengar vi tjänar in i baren på krogen tack vare att vi klarar oss på mindre mängd alkohol, samt inte behöver köpa allt själva. :fakta

Fasen vad ni spammat igen! :3freak

Spenderat hela dagen i garaget, och ingenting löst... :gnissla

Testa 556 och rätt verkstyg så ska du se att skruvar och muttrar lossnar:D

De pengarna vi kvinnor lägger på skor är de pengar vi tjänar in i baren på krogen tack vare att vi klarar oss på mindre mängd alkohol, samt inte behöver köpa allt själva. :fakta

Du är klokare än en ihjälslagen get!!!

Last edited:
Testa 556 och rätt verkstyg så ska du se att skruvar och muttrar lossnar:D

Nja, lossar gör det nog, men jänkare ska fan inte bygga bilar. Ett helvittes råttbo med slangar och kablar och ingenting hittar man. Ingen aning hur de tänkt att skiten ska funka & bevisligen gör det ju itne det heller. :dummer

nu är jag smutsig iaf. :tummenupp

En tyst minut...

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk HD1361220303.205258.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1361220303.205258.jpg
    90.7 KB · Visningar: 59
Åhh pratar vi skor?

Dessa beställde jag idag, 139kr. Fett najs med rea. :D

101636-0014_1.jpg

Yip Yip!

vykort_37.jpg

Back