Singeltråden

Opassande eller ej, killen i orange:a tröjjan ser ju mäkta lycklig ut iaf. :crash

Inte lätt att bli gammal... :D

:kär:kär:kär

View attachment 378931

Tyckte jag stötta rätt bra hela kvällen!? :hihi

Yeees, it's magnificent! :arsele

Jag har påbörjat arbetet med broschyren, så nästa tjej du tar med dig vet vad hon ger sig in i. :tummenupp

Hoppas jag... :rolleyes:

Jag har påbörjat arbetet med broschyren, så nästa tjej du tar med dig vet vad hon ger sig in i. :tummenupp

Hoppas jag... :rolleyes:

Jag tycker faktiskt synd om Maeva...inte rätt att utsätta henne för det där sällskapet. Hon kommer ligga i fosterställning och vagga i en vecka nu. :fakta

Här är det is överallt. Och min dammsugarpåse är full. Min morsa är en lögnare för jag hittar inte dammsugarpåsarna hon påstod sig ha köpt med när hon köpte dammsugaren åt mig.

I ren bitterhet över att inte kan städa åker jag till hästapållen!

Där får jag iallafall mer kärlek än den sugande dammsugare :mad:

49d94dc276ae11e2bd6422000a9f12df_5.jpg

Jag tycker faktiskt synd om Maeva...inte rätt att utsätta henne för det där sällskapet. Hon kommer ligga i fosterställning och vagga i en vecka nu. :fakta

Precis, Beyond Evil borde straffknullas för att ha lirat dit henne.

:hej anmäler mig som frivillig. :brynad

De har börjat rensa våra skogar på taggtråd för de skada lite djur. De ligger i en gigantisk bunke, jag kan visa dig var de finnes =)

Ah, så där är fler grisar än människor i ditt samhäller?

Självklart, finns runt 10 hus i byn!!
Men vi ska snart få fiberlina så haha

Smärta är egentligen bara en förhöjd känsla av njutning!!!:D

Riktigt jävla elaka tycker jag!!!

Last edited:
Självklart, finns runt 10 hus i byn!!
Men vi ska snart få fiberlina så haha

De är mer än jag får i detta skithuset. Hyresvärden som spånskalle passar inte på att ordna det när resten av byfan får det. Men sen är de väl omtalade för att vara rövar.

Back