Singeltråden

attachment.php

Jag har ju inte lagt upp någon fullfrontsbild på mig ännu. Här har ni fölkens!

Hihi...jo men det finns ju män som har så stora fläskiga tuttar så de skulle kunna ha FFF kupa. *ryser*

Hmmm....men det smakade faktiskt ganska gott....får det den smaken på nåt speciellt sätt? :va Den som kissar kanske äter nåt speciellt...typ humle...o korn..o kanske malt eller nåt sånt?

Jag har intagit soffläge för jag kan knappt röra mig...träningsvärk i hela kroppen, huvet är bankande och konstigt...svårt att hålla upp och sen kväljningar för att vissa tycker att det är kul att få mig o kvälja av vissa bilder som borde censureras totalt härifrån. :zpy:död:3freak

Jag vet, men jag älskade ändå det där med "till och med" :rofl

Du får sluta dricka den märkliga drycken. Drick genomskinligt istället! ;)

Här sitter man och ringer ett samtal. I den andra änden: "Jag känner ingen som är hörselskadad och vill inte ta det här samtalet" *klick* (förmedlaren jag ringer via talar alltid om hur det fungerar för den jag ringer till) och jag skickade ett mail till kvinnan:
"Hej! Eftersom du vägrade ta mitt samtal för jag var hörselskadad är jag inte längre intresserad av att köpa din dragkrok, lycka till med försäljningen.
Mvh Pia"

Vi hade mailat innan och kommit överens om att jag skulle hämta den. Nu är jag glad att jag inte gjorde det :D

Skumt beteende.
Bra att du inte köpte den Plåtis :) :tummenupp

Och du ska få umgås med oss :banana
Tja, hänga me fyllskallar i baksätet av en taxi kan väl inte skilja sig så mkt från att hänga på den här tråden en lördag....:hihi
Skillnaden är att i taxin kan de spy. Och liggchansen är nog större i taxi, eller inviterna. Jag ligger inte i jobbet. :D
Haha, lyssnade en gång till nu när ja va inne på Fejjan. Underbart att man kan få va med i ett sånt virtuost mästerverk till sång.
ps myran hälsar! :yoparty
Visst var de skoj, lyssna igenom alla andra låtar. Du får några roliga timmar :)

Och du ska få umgås med oss :banana

Skillnaden är att i taxin kan de spy. Och liggchansen är nog större i taxi, eller inviterna. Jag ligger inte i jobbet. :D

Visst var de skoj, lyssna igenom alla andra låtar. Du får några roliga timmar :)

Tja ja gillar nu knäppa låtar, men myran är lite lessen... :(

Här sitter man och ringer ett samtal. I den andra änden: "Jag känner ingen som är hörselskadad och vill inte ta det här samtalet" *klick* (förmedlaren jag ringer via talar alltid om hur det fungerar för den jag ringer till) och jag skickade ett mail till kvinnan:
"Hej! Eftersom du vägrade ta mitt samtal för jag var hörselskadad är jag inte längre intresserad av att köpa din dragkrok, lycka till med försäljningen.
Mvh Pia"

Vi hade mailat innan och kommit överens om att jag skulle hämta den. Nu är jag glad att jag inte gjorde det :D

sicket jävla miffo!

DO nästa lol

Jag förstår fortfarande inte?:va Kan du utveckla?

Oh Yes I did!!!!

Ha mig lurar du men ingen annan;)

Jag hånglar med tjejer också :fakta

Detta snacket om Pics gäller här också!!!!

Jo men jag va långsökt som vanligt...du skrev grabbarna...ok att jag har pottymouth men.....:tuttar :)

Du är stark tycker jag av det lilla jag läst. :) :krama:krama:krama

EDIT: Soffläge intaget...fattar inte vad det var i det där jag drack igår...någon måste ha förgiftat mig för damn it vad min skalle värker. :va:confused::rolleyes:

hjälte igår hjälte idag heter det!!!!

Hihi...jo men det finns ju män som har så stora fläskiga tuttar så de skulle kunna ha FFF kupa. *ryser*

Hmmm....men det smakade faktiskt ganska gott....får det den smaken på nåt speciellt sätt? :va Den som kissar kanske äter nåt speciellt...typ humle...o korn..o kanske malt eller nåt sånt?

Jag har intagit soffläge för jag kan knappt röra mig...träningsvärk i hela kroppen, huvet är bankande och konstigt...svårt att hålla upp och sen kväljningar för att vissa tycker att det är kul att få mig o kvälja av vissa bilder som borde censureras totalt härifrån. :zpy:död:3freak

Du får nog lägga en massa på block idag;)

För er sominte visste om det så är det filmsöndag idag.

Jag börjar med:
http://www.imdb.com/title/tt2306745/?ref_=fn_al_tt_1

gött hemma från jobb nu.

Blir att kolla klart på Django unchained här.

Än jag ja. Snyggt!
Edit: alltså språket då.

Mm visst var det? ;) Jag är ganska medveten om vad som är korrekt, för det mesta. Jag orkar bara inte alltid i forum, utan skriver mer som jag pratar ibland, även om jag är fullt medveten om att det inte är korrekt svenska. Men det är ju alltid roligt att ge folk nåt att irritera sig på!

Back