Singeltråden

Jag är så jävla trött idag, till synes helt utan anledning. Har bäljat i mig 3 koppar kaffe i hopp om en liten energitopp, så nu ska jag försöka ta mig ut till hästen.

En kompis (bekant? Mitt emellan kanske..) fyller 30, och ska ha "fest" idag. Han bjuder sina närmsta killkompisar på gokart och restaurang, sedan ska vi andra möta upp på Big Bowl, KLOCKAN 00!!?? och sen bowla till 02. Orkar jag verkligen det? Mitt i natten ju. :gnissla

Jag är så jävla trött idag, till synes helt utan anledning. Har bäljat i mig 3 koppar kaffe i hopp om en liten energitopp, så nu ska jag försöka ta mig ut till hästen.

En kompis (bekant? Mitt emellan kanske..) fyller 30, och ska ha "fest" idag. Han bjuder sina närmsta killkompisar på gokart och restaurang, sedan ska vi andra möta upp på Big Bowl, KLOCKAN 00!!?? och sen bowla till 02. Orkar jag verkligen det? Mitt i natten ju. :gnissla

Klart du orkar! Ni andra får väl hitta på nåt innan, så ni håller er vakna. ;)

Klart du orkar! Ni andra får väl hitta på nåt innan, så ni håller er vakna. ;)

Men jag vet inte vem någon av de andra är, vilket innebär att jag antingen får "förfesta" ensam, eller sitta nykter, invänta tiden och ta bilen dit. :3freak

Jag glömde info för sthlmare. För er säkerhet så kan jag ordna fram tolk. Till ett pris av 1 lax per person.

Men jag vet inte vem någon av de andra är, vilket innebär att jag antingen får "förfesta" ensam, eller sitta nykter, invänta tiden och ta bilen dit. :3freak

Aha ja, det var ju lite värre då... Men det kan nog vara värt att försöka hålla sig vaken, om det är roligt folk!

Den sitter längre ner.. Som en överraskning åt Alleycat :kär

Låter himla spännande, du..!

Meh, Pippi! Om du nu läst igenom allt (vilket ja inte orkar) så kunde du väl ha sammanfattad för Tjerringen!!!! :7peta:4skrika

Jag somnade och nu har jag glömt det för det va inte så viktigt. :D

Räcker det med 3h då?
Sov en 4-5 för att vara säker. ;)

Haha, det räcker gott och väl. Man ska inte få för mycket av det goda...man måste kämpa lite oxå. :)

Det första jag tänkte på var hur lik du är dig på bilden till vänster i ditt inlägg och på bilden ovan. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman