Singeltråden

Jätte vilda säger du? Galna fester?
Nä men bra att de inte är zoodjur, då kanske man kan lära sig lite :D

Jag säger ju det! Den vargen är säkert hojmekaniker också! :2cool

Ja fan, vargarna väsnas som satan vissa kvällar, visar ingen som helst hänsyn till sovande grannar! Han är säkert hojmekaniker, han har visat intresse för hästkrafter i alla fall!

Du verkar på det hela taget vara en ganska ängslig människa.

Jag tror att jag börjar bli paranoid, det brukade inte vara såhär... Men på sista tiden har jag börjat titta runt hörn medelst en liten spegel för att se om där ligger några fiskar i bakhåll...:( Och vem vet, Mordecaien kanske är utsänd av Richard!?

Jag tror att jag börjar bli paranoid, det brukade inte vara såhär... Men på sista tiden har jag börjat titta runt hörn medelst en liten spegel för att se om där ligger några fiskar i bakhåll...:( Och vem vet, Mordecaien kanske är utsänd av Richard!?

Du tror alltså att Richard är hjärnan bakom allt det där?

I see you.

images

Men håll allt det där laxerande på FB!

Jag ska gå och hämta in tvätten och sen blir det gymmet. Jag förväntar mig att det är en lagom mängd sidor att läsa ikapp sen. Inte för många.

:hej

Ja fan, vargarna väsnas som satan vissa kvällar, visar ingen som helst hänsyn till sovande grannar! Han är säkert hojmekaniker, han har visat intresse för hästkrafter i alla fall!

Störtskön varg! Han låter ju som mig.. Ja förutom att jag inte käkat häst.. Eller bäver.. Eller jo bäver, men inte vilken bäver som helst... Utan bäver! Hästtjejer har jag ju inte ät... Äh nu lägger jag ner det här skämtet och kvartar lite..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT