Singeltråden

Tränar sällan Fredagar faktiskt. Historiskt sett så stängde mitt gym tidigt på Fredagar så att jag inte hann, men nu tycker jag mest att det är skön med en vilodag som alltid är "ledig".
Så stör inte eventuella sociala Fredagsaktiviteter träningen heller.

Kör Lörd+Sönd. istället :banana

Med betoning på eventuella? :rolleyes
 
Nää.. Du är ett "helvete", helt annan femma! ;)


Mat... Gaaah.. Fan va hungrig man vart! Och böfhus lät ju inte fel..


Fast jag har blivit utvald av en tant, som helt fanatiskt pekade på mig och skrek "Du! Du är Helvetet! Helvetet är vad du är!" :hihi
 
Fast jag har blivit utvald av en tant, som helt fanatiskt pekade på mig och skrek "Du! Du är Helvetet! Helvetet är vad du är!" :hihi

Haha nice!

Säger som min polare skulle göra:
Det är då man ler lite och säger tyst för sig själv: my work here is done! :cdevil
 
Haha nice!

Säger som min polare skulle göra:
Det är då man ler lite och säger tyst för sig själv: my work here is done! :cdevil

Haha! :)

Hon var förvisso rätt packad, och det var precis utanför Metaltown, på en pizzera. Hon hade gapat ett tag om att hon inte tyckte vi hade något respekt för mänskligheten, varför vet jag inte. Jag hade min SH-tröja på, och det står ju "Djävulens avkomma" bak på den, så det var nog därifrån hon fick Helvetet! :)
 
Men tänk om det är DU som går miste om något!? Bara för att det är du som har pattarna så betyder det ju inte att jag inte har något att komma med. :7peta

Jag PM:ade ju dessutom sen! :hej

Det var inte jag som frågade om :fika och därför kan jag inte gå miste om något :crash

Bild. Annars har det inte hänt :crash

Ok, it will happens. Only for you, my love. :kär
 
Jag till ena kollegan: Nu skiter ja i det här. Nu är det helg. Gör inget jag inte skulle göra!
Andra kollegan (torrt): Gör inte heller något HON skulle göra!

Wooooooooooooot? :confused:
 
Gick alla på AW nu eller?

:tråkad

Nä, men kanske käkar middag? :tummenupp

Sen är det ju how i met your mother på tv också.. Går ju inte missa!


På tal om tv.. I netflix reklam på tv är det en bäver som förklarar vad netflix är för något.. Jag vill ju inte ha netflix. Men om jag någon gång har frågor om on-demand tv har jag nu införstått mig med att jag måste åka ut till något vattendrag långt ute i skogen och prata med en bäver. De verkar som riktigt kunniga djur de där bävrarna!
 
Jag var iväg och handlade hundmat. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå till gymmet. Frågor på det?

Jag lovar att sitta här med er ikväll :kär
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top