Singeltråden

Men nää... Hade hans avatar räknats skulle jag ju aldrig lägga upp nån bild. ;)

Ok nu har ju jag varit rätt frånvarande.. Men hur mycket bilder har du faktiskt lagt upp då? Som jag förstått det är det inte mycket. Så hans avatar kanske påverkar ändå!

Men sen jag ju missat en massa också... :skitarns
 
Ok nu har ju jag varit rätt frånvarande.. Men hur mycket bilder har du faktiskt lagt upp då? Som jag förstått det är det inte mycket. Så hans avatar kanske påverkar ändå!

Men sen jag ju missat en massa också... :skitarns

Bara en lättklädd... Efter att de lyckats hålla tråden fri från clownbilder i ett helt dygn. :-p Det var tydligen svårt. :va
 
Som fan.. Men jag tycker jg har sätt fler clownbilder någon sida tillbaka? Tyckte de det inte vart tillräckligt lättklädt? :D

Ja, Jävla Peter kom med en till här nyligen. :4skrika Antagligen var det väl inte det, även om jag själv tycker klänningen var liten nog för ändamålet...
 
Ja, Jävla Peter kom med en till här nyligen. :4skrika Antagligen var det väl inte det, även om jag själv tycker klänningen var liten nog för ändamålet...

Tror man måste likna Louise i Family Guy för att det ska funka för Peter :D

Som sagt, jag har varit för frånvarande för att kunna uttala mig om det var nog för ändamålet eller ej :)
 
Nämen hello again!
Har jag genom att kalla dig vid namn lyckats uppväcka dig till att ta upp en dialog i denna tråd?
Så Anden i lampan-konceptet fungerar på rikigt alltså! :hej

Javisst, när man talar om trollen så dyker man ju upp! :banana
Sen är det en jäääävligt långsam fredag också. Nästan så att man kunde ha gått hem från jobbet vid 07:30, och då börjar jag ändå 08:00... :rolleyes:
 
Finns på sidan 666 :cdevil om du vill uttala dig. ;)

6..6-6!! The number of the beast!!... Eller nä det stämmer ju inte!

Elegant! Allt är ju självklart beroende av sammanhang, men i singeltråden kan ju inte något vara för lättklädt.. Men det där skulle jag nog säga var i bra stuk för den här tråden :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top