Singeltråden

Sån skit? Och du använder Internet Explorer?! Explorer är väl största skiten som finns, förstår inte att folk fortfarande använder den.

Det är det enda som är förinstallerat på dumfånfan.
Eftersom Opera är överlägset allt så spelar det ingen roll vilket annat skit man plockar ur slaskhinken om man blir utan. Det är lika mycket bajs iallafall.
 
Hej Pippi-fågeln! :hej

Uj då. Såna problem har inte jag. Sover som en stock. :trött
Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång... :(

Jahapp. Då blir man bjuden på fest på lördag......när man börjar jobba 06.45 på söndag! :mad: :4skrika WHY?
Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway! :rodnar
 
Det är det enda som är förinstallerat på dumfånfan.
Eftersom Opera är överlägset allt så spelar det ingen roll vilket annat skit man plockar ur slaskhinken om man blir utan. Det är lika mycket bajs iallafall.

Jo, det spelar en jäkla roll, faktiskt. IE är överlägset när det kommer till seghet och krångel. Chrome är utan konkurrens den snabbaste (det var ju liksom lite det den byggdes för), men visst, vill du sitta och vänta på IE så får du det. ;)
 
Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång... :(

Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway! :rodnar
Alltså det är inte helt bra om chefen för dagen går omkring och luktar fylle. :näsblod


Javisst! :)
 
Jo, det spelar en jäkla roll, faktiskt. IE är överlägset när det kommer till seghet och krångel. Chrome är utan konkurrens den snabbaste (det var ju liksom lite det den byggdes för), men visst, vill du sitta och vänta på IE så får du det. ;)

Det ska inte vara snabbt, det ska vara pålitligt och funktionellt!
Spelar liksom ingen roll om man kör en ferrari eller vaz, det är skit i vilket fall.

Det ska vara Mercedes och Opera!

Därför jag tänker sitta och vänta på att Opera ska få tummen ur :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top