Singeltråden

Helt underbart. Jag brukar med spela nått eller ragga brudar via sms :D


De hade varit något. Jag bor tyvärr i hyreslägenhet så grannarna hade hatat mig varje gång jag skiter.
Ibland brukar jag till och med skriva lönelappen på datorn :D

Då vet man ju hur mycket bakterier det troligen är på din dator. :D
 
Jag har ärligt funderat på att rigga upp ett trumset runt Tänkartronen. Förena nöje med nöje!

Fan där sa du något!

Satt och funderade på varför i helvete jag skaffade smartfån, har ju inga vänner på facebook och blocket orkar man inte kolla konstant.

Muggen är ju ett perfekt ställe för en smartfån!
 
På tal om inget, långa brudar är hett :fakta
Har aldrig lyckats få omkull någon över 190cm dock, ännu en blank ruta på to-do listan!

Jag känner en som är 198! Hon är iofs galen, och då inte på något bra sätt, men jag kan introducera er för varann om du vill? :crash
 
du ska vara glad som är kort, jag får ofta inte plats på flyg,buss,spårvagn osv, jetesynd om mig :gråta

178cm är en perfekt längd.. då slipper man de där problemen, hittar alltid kläder som passar. ser inte ut som en streckgubbe om man väger för lite, och ser inte ut som godzilla om man väger för mkt.

Just ja, jag är 178cm :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top