Singeltråden

Näe, men påstod du (eller om det var nån annan jag citerade, jag glömmer saker) inte nyss att du ville vara i fred när du gick på bio?
:va

Vill man vara i fred går man väl ensam, vill man ha sällskap tar man väl någon med sig, sen må det väl vara någon man kan tänka sig pöka eller en vän av valfritt kön, vad har det för betydelse?
:confused:


Jag tappade allvaret.

Seriöst tycker jag nog att bio är en dålig plats att lära känna folk på.
Visserligen brukar jag inte dejta. Det är inte ett ord jag använder så ofta.

Skulle jag vara intresserad av någon så vill jag ju prata med dom och få veta saker om dom.
En annan plats kunde vara bättre då tycker jag. :)
 
De värsta näst efter gnistbögar!!!!
Sen är det ju en jävsituation!!!!
Men han har ju jobbat med de i hela sitt liv och pensionerar sig snart så de är klart att han är bäst. Jobbat ihop med einar dahls bygg nån gång ?

Jag tappade allvaret.

Seriöst tycker jag nog att bio är en dålig plats att lära känna folk på.
Visserligen brukar jag inte dejta. Det är inte ett ord jag använder så ofta.
Varför då? De är ju så de blir när man gift sig säger dem.
 
Seriöst tycker jag nog att bio är en dålig plats att lära känna folk på.
Visserligen brukar jag inte dejta. Det är inte ett ord jag använder så ofta.

Skulle jag vara intresserad av någon så vill jag ju prata med dom och få veta saker om dom.
En annan plats kunde vara bättre då tycker jag. :)

Jepp, bio är big nono för alla med lite rutin.
Typ allt är bättre.

Personligen föredrar jag att bara hälsa på folk i vardagen.
Har hänt fler än en gång att jag t.ex. slagit mig ner bredvid en söt tjej på tåget och börjat snacka lite och det gett utdelning!

Killar gör sällan sånt så man hamnar direkt på plus, am I right? ;)
 
Jepp, bio är big nono för alla med lite rutin.
Typ allt är bättre.

Personligen föredrar jag att bara hälsa på folk i vardagen.
Har hänt fler än en gång att jag t.ex. slagit mig ner bredvid en söt tjej på tåget och börjat snacka lite och det gett utdelning!

Killar gör sällan sånt så man hamnar direkt på plus, am I right? ;)


Det finns ju dom som kan tycka det är obehagligt. :näsblod ;)
Oftast är det nog bäst att bara vara sig själv. Är man den som går fram och pratar lite ska man det, men tvingar man sig kan det bli konstigt.

Mer äkta vara till folket :fakta
 
Det finns ju dom som kan tycka det är obehagligt. :näsblod ;)
Oftast är det nog bäst att bara vara sig själv. Är man den som går fram och pratar lite ska man det, men tvingar man sig kan det bli konstigt.

Mer äkta vara till folket :fakta

Vanesak, jag tog mig en funderare som katten jansson "hur man egentligen fångar en mus?"

Det slog mig att det rent statistiskt borde gå bättre desto fler tjejer man pratar med.
Sannolikheten att man träffar någon man gillar, ibland t.om. ömsesidigt, ökar lavinartat med ökat antal möten.

Bestämde mig för att göra lite fältstudier.

I början var jag nervös som fasen och det var JETEobehagligt.
När man tvingat sig igenom det några gånger lär man sig att det inte är så farligt och voilá, man träffar trevligt folk på löpande band man aldrig skulle talat med annars.

Är någon otrevlig är det bara gå. Varför göra det krångligare än det är?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top