Singeltråden

Kombinationen kommer bli sjukt rolig. Någon här som är duktig på att sätta ihop dikter/limerick? Pm mig så ska jag berätta vad som troligtvis kommer att köpas.

Ska fundera lite, återkommer!

Nae du...där kom han inte in. Men han hade lite konstiga idéer som att det inte var bögsex om han blev påsatt av en kille i röven om killen ifråga hade bröst....mycket konstigt i den hjärnan som fick mig avtänd.:va

ämmm.. Jag tänkte säga nått. Men vi skiter i det nu. De kommer snart automagiskt.

Nae du...där kom han inte in. Men han hade lite konstiga idéer som att det inte var bögsex om han blev påsatt av en kille i röven om killen ifråga hade bröst....mycket konstigt i den hjärnan som fick mig avtänd.:va

Men jag tänkte ju på en sån där häck man har ute, runt trädgården... Eftersom han tände på buskar... :glömdet

Åker han ofta till thailand?

Han har aldrig varit där men det finns ju Hoehus i Tyskland och han va där ofta. Ja i tyskland, hoehusen vet jag inte och jag bryr mig inte längre. För honom som är från Tyskland va det helt normalt att folk gick till såna ställen oavsett om de var gifta eller inte. Jag personligen tycker att man bör bli tillfredställd på hemmaplan annars kan man lika bra va singel. :hihi

Han har aldrig varit där men det finns ju Hoehus i Tyskland och han va där ofta. Ja i tyskland, hoehusen vet jag inte och jag bryr mig inte längre. För honom som är från Tyskland va det helt normalt att folk gick till såna ställen oavsett om de var gifta eller inte. Jag personligen tycker att man bör bli tillfredställd på hemmaplan annars kan man lika bra va singel. :hihi

Det är ju prexis som jag tycker, sex och kärlek hör ihop helt enkelt. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon