Singeltråden

Vi ska till Harrys ju. Undrar om de bara godkänner 10 ledsagare

Aha, är det så långt dit att man bör fundera på sätt att ta sig då?:va min planering än så länge är typ:
-tåg till hbg.
-hem till Peter.
-fest!
-eventuellt hem.

Räcker inte?:va :D
 
Aha, är det så långt dit att man bör fundera på sätt att ta sig då?:va min planering än så länge är typ:
-tåg till hbg.
-hem till Peter.
-fest!
-eventuellt hem.

Räcker inte?:va :D

Ja alltså. Helsingborg har taxibilar. Du behöver inte tänka någonting utan bara häng med när vi evakuerat lägenheten annars lär de bli ganska ensamt
 
Fråga?

Är Helsingborg lika farligt som Malmö.

Ja menar, är risken hög för att man får sig ett skjut.. eh menar blir skjuten:D

Risken för att få ett skott i dig är lika stor som att Pippi kommer :)


Nej Helsingborg är lugnt. Men du kan få skjuta om du väljer rätt
 
Ja alltså. Helsingborg har taxibilar. Du behöver inte tänka någonting utan bara häng med när vi evakuerat lägenheten annars lär de bli ganska ensamt

Låter enkelt och bra:tummenupp Vi ska försöka komma ihåg att släppa ut dig ur förrådet:D
 
Jag kom på den gulliga iden. Eftersom slöis är värden denna kväll ska vi inte ge han en present då? 20 kr per person och jag har redan tänkt ut vad
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top