Singeltråden

Ja o så har ja varit en del i Japan, de enda kulor de brewdarna har är de som hänger o dinglar från pinnarna i hårknuten... :va
 
Jahaja, där lämnade du öppet för lite bögande. Men låt oss citera: Man måste inte vara bör för att man suger av en kompis... Man kan ju helt enkelt vilja vara snäll... :brinnerup

De va två... :7peta

118100 säger att man är bög om man suger av en polare. Näää jag är inte bög.


De är 2 men fattas en. 1 i vulvan en i röven och en i flabben.
 
118100 säger att man är bög om man suger av en polare. Näää jag är inte bög.


De är 2 men fattas en. 1 i vulvan en i röven och en i flabben.
Kysser du din mor med den där!?! :gnissla

Ok, det där öppnar för en hel rad funderingar över vad du gjorde i Japan.....
Har varit där 6 ggr, installerat maskin, snackat reservdelar och knullat... hurså? :yoparty
 
De är rätt, de gillar jag.
Du behöver faktiskt inte gå på båten när du väl är i Helsingborg.

Ja killar brukar säga det innan de vill skylla på huvudvärk för att dom hellre vill ligga med handen i byxlinningen framför TV:n än att tillfredställa sin bättre hälft. Det går bra ända tills man vill oftare och då helt plötsligt är man nymfoman. :huvet
Vadå ligger inte Helsingborg i Danmark? :glömdet
 
Det händer en kompis till mig ibland. Amuse me.

Personligen skulle jag vilja påstå att det är bättre. Tror de flesta har lättare för att påminna killen om att använda kuken också, än tungan. ;) Eftersom användandet av kuken brukar uppskattas av killen själv mer, så lär en sån påminnelse tas emot positivt. Gör den inte det hade i alla fall jag blivit väldigt fundersam...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top