Singeltråden

Sitter du och läser de högt och tydligt nu? Känner du att du blir riktigt het och våt när du får upp i fantasin att en med extrem dialekt ska skända dig?

Jag hade icke fått upp den.

Hahahahahaha, det enda jag ser i texten är att du inte kan få upp den. :) Jag sorterar ut allt brus och ser och hör bara saker som är viktiga. :hihi

Du menar helt klart att du inte skulle få upp kewken av att skända mig. :lol
 
Hahahahahaha, det enda jag ser i texten är att du inte kan få upp den. :) Jag sorterar ut allt brus och ser och hör bara saker som är viktiga. :hihi

Du menar helt klart att du inte skulle få upp kewken av att skända mig. :lol

Nu måste jag fråga något jag har legat sömnlös och funderat på. Vad sysslar du med på din avatar?
 
Hahahahahaha, det enda jag ser i texten är att du inte kan få upp den. :) Jag sorterar ut allt brus och ser och hör bara saker som är viktiga. :hihi

Du menar helt klart att du inte skulle få upp kewken av att skända mig. :lol

Haha kvinnor hör och läser bara det de vill.
Vi får helt enkelt stadga upp den med glasspinnar och köra skiten ur den i mitt förråd.
 
Jag har säkert nån piska i förrådet kom hit så ska vi lära dig onda kvinna :tungan

Tjoho, kom an, ja har en långpisk o flera små på garagevinden... se vem som drar snabbast!?! :rock

"Skäralid är en sprickdal eller kanjondal i Söderåsens nationalpark med upp till 100 meter höga rasbranter."

Kör du uppför en sån ska du ha creds.

De e bare å åk! (gasa) :yoparty

Fantomsmärtor existerar. Så det kan vara tomt.
Fan, puck-fyra...:huvet

Nu är du härmed INTE min flickvän längre... :död

Sitter du och läser de högt och tydligt nu? Känner du att du blir riktigt het och våt när du får upp i fantasin att en med extrem dialekt ska skända dig?

Jag hade icke fått upp den.

Våffå skriva så om du änte tänke leverera?!?! :va
 
Tjoho, kom an, ja har en långpisk o flera små på garagevinden... se vem som drar snabbast!?! :rock


Våffå skriva så om du änte tänke leverera?!?! :va


Ja bara kom så ska vi piska skiten ur varandra. Tänk på att jag har en fördel med en extra piska för närkamp också.

Haha, alltså ni kvinnor. Jag hade gett givakt och sen hade de gått undan sen hade ni bara undrat vad fasen som hände.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top