Singeltråden

Hitta den, den hade ramlat ner i värmaren. :banana
 
Se där, massa hästar istället för clowner! Det gillas!

Men eftersom jag inte tycker en dag är värst lång tid, jämfört med antalet clownbilder (och videos!) som visats i tråden, så blir det inte alltför lättklätt den här gången. ;)

DSC_0492.jpg
 
Ställer man upp dem bredvid varann ser det alltså ut som en såndär rysk docka? :tungan

Ha ha ha ha ha exakt. Då har vi en på ca 90cm i mankhöjd, en som är 133 och en som är 168. De två små har samma färg så de ser rätt skoj ut :D

Det är som 60-, 90-, och 120-grams hamburgare oops 164. Hästkött e inte så poppis här bara. :näsblod
 
Se där, massa hästar istället för clowner! Det gillas!

Men eftersom jag inte tycker en dag är värst lång tid, jämfört med antalet clownbilder (och videos!) som visats i tråden, så blir det inte alltför lättklätt den här gången. ;)

View attachment 378214


O den kan ni ju tacka mig för då :) :tummenupp
 
Du kan öva på hennes minsta kompis. Han ryms nästan i en väska :)

View attachment 378211

Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?
 
Se där, massa hästar istället för clowner! Det gillas!

Men eftersom jag inte tycker en dag är värst lång tid, jämfört med antalet clownbilder (och videos!) som visats i tråden, så blir det inte alltför lättklätt den här gången. ;)

View attachment 378214

*sägingetblöjanbränninteskeppetsägingetsägingetsäginget*

Ehum.

Snyggt. Och välstädat!
 
Tack tack. Var är din då? :brynad


Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan
 
Sådana små hästar ser man ofta i hagar tillsammans med stora hästar och av någon anledning är de alltid knubbiga. Har man dem som sällskap till stora hästar eftersom man inte får ha hästar ensamma och jag antar att de små är billiga i drift?


Jag vet faktiskt inte. Mitt mål var inte att ha honom som sällskap. Fick ta över honom från kompis som fick lite akut ändrade förhållande.

Som du ser så gick han ensam i början just för att han var lite för mycket bulle. Han ser bättre ut idag dock.
Det är nog bättre om dom går en hög små hästar ihop :)
 
Räcker det inte att tant Anna lägger in bilder på hästarna så att ni får bild på vacker och ung flicka??
Vilka krav det ställs här.

Nu ska jag bossa mina vänner. Ha en trevlig afton och tack för uppiggande sällskap!!

:D:tungan

Jag tog en rövare. Kunde funkat. :D
Ha en trevlig kväll! You know where to find me. :brynad
:hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top