PippiT
Professionell mobbare
Tics.
Bjud kattan på ett bad med efterföljande föning. Om det är en innekatt alltå. Tarvligt eljest.
Nae hon har inget äckel i pälsen men jag lovar att hon gör det för att jävlas.

Bada...uj uj uj...det skulle vara hämnd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tics.
Bjud kattan på ett bad med efterföljande föning. Om det är en innekatt alltå. Tarvligt eljest.

Nae hon har inget äckel i pälsen men jag lovar att hon gör det för att jävlas.
Bada...uj uj uj...det skulle vara hämnd.![]()
Och vill man slicka en päls som är schamponerad och balsamerad?

Föredrar pälslöst om det skall slickas.![]()
Skulle tippa att Kissen likt Tjerringen skiter i testerna och tycker att det vi upplever som en goooooood smak är själva poängen...Fast världens bästa öl är ändå Trappistölen Vestvleteren. den får nästan alltid högsta poäng i tester

Hon kan va uttråkad, kanske tkr du hänger för mkt på SH... min hund blev skitsur i morse när jag försökte läsa igenom alla stollerier efter att ja gått o trynat igår...VAFAN!!! Igår började jag märka att min katt slickar sig själv HELA tiden. Vafan...har aldrig märkt det förut. Kan det vara så att jag blir mer och mer frustrerad varje dag?![]()
Jag blir galen...hör det där jävla slickljudet i örat hela tiden...kommer fan låsa ut henne på balkongen snart.![]()

BeyondSick skulle kunna vara ett alternativ till din nuvarande nick...Du får väl be henne slicka dig också? Share the fun liksom. :tidelag![]()
Smyger du på folk i affärn älle!?!?Det finns alltid med i bilden. Jag blir då alltid misstänksam när snubbar köper större mängder näsdukar, gärna i samband med inköp av hulotion för "den torra huden"
Duktigt multicitat förresten!![]()
Kanske specialdesignade trosor me höl i?Är det inte lite för mycket kläder för att rida i, egentligen?

Vänta nu här jag ser ingen ribba och de borde det inte heller
Vafan är hulotion, det måste jag testa.

Nä, dags att kasta in handgranaten!![]()

Smyger du på folk?
Mindre mat, mer onani!![]()
Nån som orkar sammanfatta de senaste 14(!) sidorna? Orka lixom...![]()

⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇![]()
Åh, bild kommer? Klart bakåt!![]()
Föredrar pälslöst om det skall slickas.![]()

Alltså inte frivilligt. Från utmarkerna, man blir uppmärksam där.

Var är ridkläderna![]()
Är lite orolig för Bushido, han är ju förkyld, och som man så vet jag hur nära döden vi är då.
Men han dyker nog upp vad det lider
efter det var jag vaken i stort sett varje timme, hosta och snuva och fan och hans moster håller en effektivt vaken...
men nu är jag uppe. Ser redan fram mot att få gå och lägga mig... Hoppas nästa natt blir bättre...Du fick ju plats ju!
Visst fan.....ska ju jobba imorrn!!
Gonatt era dårar!
Och till Kärringen:![]()
Stackars Clown som måste jobba en lörda... väntar glass o whiskey när han kommer hem?![]()

|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |