Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om pippi, kärringen, katten och hinken hånglar och jag bara får stå vid sidan av...då flyttar jag härifrån igen!![]()
Men jag då?![]()
kom in i fyrkanten nu då!
Mmm men jag vurpade bara 1 gång.
Ja det enda man såg var ett stort snömoln och en mössa som smet iväg nerför backen vilt rullande
Haha en mening som inte funkar någonstans förutom i singeltråden.
Seså kom ner till Halmstad nu. Jag bjuder på första ölen![]()

Åh....o sen lite bikinis i liften... me like...
![]()
Bara första?![]()
Om pippi, kärringen, katten och hinken hånglar och jag bara får stå vid sidan av...då flyttar jag härifrån igen!![]()
Men du verkar vara nöjd med tabletterna varenda vardagskväll.![]()

Så jävla desperat blir du aldrig....![]()

Säg inte det, sup mig redlös och påminn mig om hur knepiga tjejer kan vara så vet man aldrig vad jag tar mig till...![]()

Säg inte det, sup mig redlös och påminn mig om hur knepiga tjejer kan vara så vet man aldrig vad jag tar mig till...![]()

ledsen katten![]()
Det finns säkert nån du kan få hångla med också. Men brudarna är mina!
kom in i fyrkanten nu då!
![]()
Det blev en rök bara för jag var så sjukt jävla snabb, till och med mössan hann inte med![]()
Sluta vara avundsjuk på mina imponerande 75 km/h när du bara nådde 61 som bäst...
Hade suttit fint med ett bikiniåk nerför till Afterski där Chippendales serverade oss en god kall öl.![]()
Seså, han är student nu. Var lite schyst.
Nejdå, jag ska fixa ett hångel åt dig![]()


Tar du då på kvinnan i grenen och säger "Hmm, jag kan känna att det är en skunk som blivit yxmördad!"?![]()


Och där sköt vi upp den lättklädda bilden på mig ytterligare några dagar...

Tar du då på kvinnan i grenen och säger "Hmm, jag kan känna att det är en skunk som blivit yxmördad!"?![]()

Äsch mössan körde ju ifrån dej
Och ja jag var lite långsammare men du vet slow and steady wins the race
Och tack jag kan behöva hångla lite![]()


SNÅLIS!!
Om hon har kjol och inga trosor menar du?...![]()
Känner jag en orm med tillhörande kulpåse så vet jag att det är du![]()

Jag tror du måste dra hela skämtet om någon ska förstå..nu framstår du bara galen![]()
![]()

Ja, jag är både snål och elak, är det nåt mer du missat?![]()

Ja, jag är både snål och elak, är det nåt mer du missat?![]()





|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |