Singeltråden

Fyfan... Vaknade för ett par timmar sen med världens jävla förkylning... Feber, hosta, snuva och ont o hela kroppen jar bara smugit sig på mig under natten, kände ingenting igårkväll men idag mår man skit... :( någon som vill kramas?:krama
 
ny blandare i duschen/badet ... nån som vill komma och skrubba mig på ryggen när jag provar den? :krama
 
Ny lättklädd bild:
P1010525.jpg
Va det där din CV för singeltråden eller? :)
Näru. Mitt CV är alltför imponerande för att jag ska våga lägga upp det här.
Vill inte råka spränga hjärnan på någon stackars lågutbildad person.
:mattias
Och till Wunder...
Här får du bikinibilden.
Wiiiiiieeeeee!
Grillbuffen väntar på dej typ varje fredag från typ 1500.
Det känns som det är norröver det händer :banana
Jajjamensan.
I Umeå är alla vältränade, smarta, snygga och framförallt jävligt trevliga!
 
Jajjamensan.
I Umeå är alla vältränade, smarta, snygga och framförallt jävligt trevliga!

Hur ser det ut i boden då? Ska eventuellt spendera nio månader där, kanske mer...
 
Lärde mig? Naturbegåvning! :tummenupp
Så du vaknade bara en dag och visste exakt hur du skulle göra? Jag vill också ha en trollkarl till farsa! :tungan

Du var ju nykter :fakta
Precis! Därav ännu mer möjlighet att ta känna om tjejen är bra! Jag är trött på krogragg och vill hellre ha något seriöst. Och någon seriös träffar man förhoppningsvis oftast nykter. Kan ju vara bra att veta att man står ut med personen då också :crash

WOOHOOOO!! happy happy happy!!!!! (studs studs studs) mina nya kåpor har nu kommit, renovering vinter 2013 kan börja på riktigt:):banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

(och inte behövde jag tulla ett skit.. ibland har man juu såååånt flyt)
Fan va nice! Bara resten av allt kvar att göra :tummenupp

Grattis!

Till skillnad från hur min renovering ser ut:
IMG265.jpg


:(

Edit: Eller ja, inte riktigt, den är mer undanrullad i ett tjockfullt förråd nu. :(
Behöver också plocka ur motorn på min. Måste bara få tummen ur arslet att rensa bort grejer där jag ska mecka så jag har utrymme att lägga delar och börja mecka :tungan

Och det var ju jävligt dumt. :fakta
Najn... Kunde ju köra bil hem sen. Sjukt värt!
Hinkens inbox lär ju svämma över nu :crash
 
Fula och inavlade hela bunten. Även de inflyttade;)
Jetetrevliga dock. Men bjur de på middag så gå inte dit..
Bestämt inriktning?

:D

Sett jägarna en gång för mycket eller?:hihi

Gruppbefäl markstrid är ju som sagt förstahandsvalet, inte säker på specialiseringen ännu... Lutar åt antingen pionjär, skytte eller stridsvagn... Får fundera vidare.

Hur går det med ansökningarna?
 
:D

Sett jägarna en gång för mycket eller?:hihi

Gruppbefäl markstrid är ju som sagt förstahandsvalet, inte säker på specialiseringen ännu... Lutar åt antingen pionjär, skytte eller stridsvagn... Får fundera vidare.

Hur går det med ansökningarna?

Sett Jägarna? Den är ju baserad på mina fränders förehavanden.
Skall till Boden i Mars och ev. Revingehed snart också. Får se om jag pallar båda. Vill hellre till Boden.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top