Singeltråden

Gråt emo, gråt!
[/QUOTE]

hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!
 
så blir de en bulle i ugnen iaf?!

Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D
 
Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D

Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta
 
Du menar att jag _inte_ skall skriva "100% tjöttprodukt" i menyn? :va

Då skrämmer du ju bort eventuella vegetarianer. Du får tänka taktiskt vafan!:7peta
 
Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta

Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D
 
hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!

Vänta lite.. har du läst texten? "tears don't fall, thay crash around me"! är inte det emo nog? då gör väll hans röst resten av jobbet för att bli emo.

Men ok.. Bättre (sämre)?
:zpy
 
Hade för mig att det var :popcorn

Popcornsmajlen finns ju inte längre... :( Och den symboliserade väl mer "Det här ska bli spännande!"?:va dvs popcornsmajlien är vad alla vi andra tänker när sjp börjar ragga medelst kaffe och bulle...:hihi

Edit: Fan vad klockan börjar bli mycket för övrigt... Man kanske skulle gå och knyta sig?:va
 
Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D

:=öppet för tolkning, så får hon läsa in hur mycket, eller lite, i det som hon själv vill. :nicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top