Singeltråden

Jävlar vilka proffs ni är på förhållanden och relationer! :Bugar :rofl :rofl :rofl

"Man förändrar sig": Don't count on it! :D Har inte märkt att min kille gjort det. Han är samma stenhårda stöddiga typ som när jag träffade honom för 16 år sedan. :smasha Fast vi var ju inga dunungar när vi träffades.

"Kommunikation": Jo, det är ju bra. Men killar och cheyer brukar ofta hantera det där lite olika. Respektera det. :tummenupp Killar pratar inte känslor som på samma sätt som cheyer... Kommunikation kan vara mer än ord. En extrra kram i köket är aldrig fel. :) Min kille pratar ofta om tekniska grejjor med mig. :) Våra diskussioner om hojar blir mkt bättre än de om känslor...

"Tjejkompisar": Eftersom jag alltid jobbat i princip enbart med grabbar, så har jag självklart haft killkompisar. Som chey avgör man visst vilka man bara vill ha som kompisar och vilka som är mer intressanta. Favoriterna får mer uppmärksamhet. Tror inte det undgått någon av mina pojkvänner att de varit utvalda. :lol
 
Näe de är du o ludde som säger så...

Haha.. det kommer faktiskt från ludde.. jag sa att du var här en gång.. då skrev han "jente där" typ 30 gånger per dag i 6 månader efter det.. nu kan jag inte släppa det :banana

men Jente överallt är bättre faktiskt :)
 
Haha.. det kommer faktiskt från ludde.. jag sa att du var här en gång.. då skrev han "jente där" typ 30 gånger per dag i 6 månader efter det.. nu kan jag inte släppa det :banana

men Jente överallt är bättre faktiskt :)

Jo dig kände ju jag innan ludde så vet att det är från honom. Men efter att hört och läst det så pass många gånger så har man vant sig....hehe
 
Så de känns bättre att skriva i forum där alla kan läsa ;)

Ja, faktiskt, som jag sagt tidigare i denna tråd, skall man göra bort sig skall man göra det ordentligt!
På så vis har man, och alla andra närvarande en historia & ett minne, annars tar ju självförtroendet stryk i onödan. :)

Sen så sade jag ju bara att jag inte vågar, inget annat....
 
Jag tänker be er att iakttaga försiktighet när ni närmar er Jente.
Hon kanske verkar trevlig och så, söt, mysig, rolig o allt det där som hon vill att ni ska tro.

Men när man kommer ut i den riktiga världen. Där det inte finns avatarer, eller var det en dokumentär?, inga nicks som syns bredvid allt du säger.
Då kommer hon att stampa på dig, hoppa ner din värdighet i avgrunden. Hon kommer stå på sitt höga berg och se ner på dig. Utan att skämmas för sig kommer hon att säga:
-Jaha, och vem är du då?...

Och du kommer känna hur hennes förakt för dig rinner som ett vattenfall över ditt ansikte.

Du är inte värd nååånting i hennes ögon...


Ja e inte bitter.

Var detta sist du träffa henne? :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top