Från vilka läppar?
Nu börjar tråden hamna på rätt nivå igen, den var ju för seriös ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Från vilka läppar?
I see ya allllllll!!!!![]()
Vem?Jag tog minsann av mig tröjan i tjejernas bildtråd men där blev det inget dreglande...
Eller jo, men det var werzion som klickade gilla
![]()
Från vilka läppar?
pnejnejnej...
Jag är född i sverige, men finsk medborgare, halv finne och halv chilenare med norsk smeknamn...![]()
Fast Shadow är ju yngre än mig...![]()
Kanske är dax att lägga upp en lista i åldersordning på de som skriver här?
(Finns ordet dax och i så fall, hur stavas det?)
Kanske är dax att lägga upp en lista i åldersordning på de som skriver här?
(Finns ordet dax och i så fall, hur stavas det?)
Åfan, hur mycket?Jag kanske inte ens är näst yngst i tråden!
Hör du det pamcake!?
![]()
Du vet väl inte om folk dreglar eller inte? Dom kanske bara inte säger det.
Eeeeeuwp
Är lite skillnad på tjejernas bilder jämfört med killarnas, tjejerna får 15 gilla och dubbelt så många :ligga-erbjudanden medan killarna får två gilla varav hälften är från en annan killer som uppmuntrar det faktum att man varit modig...
Haha, dags.![]()
Dags.
Jag lär ligga högt upp
Edit: NEJ inte :ligga
Kan väl klicka ett litet gilla iallafall om så är fallet?...Är lite skillnad på tjejernas bilder jämfört med killarnas, tjejerna får 15 gilla och dubbelt så många :ligga-erbjudanden medan killarna får två gilla varav hälften är från en annan killer som uppmuntrar det faktum att man varit modig...
![]()
Stavningsfunktionen tyckte också det, men jag tyckte det kändes fel.
Nejdå, men det stämmer faktiskt. Dags alltså nejnejnej...
Jag är född i sverige, men finsk medborgare, halv finne och halv chilenare med norsk smeknamn...![]()

Köra till helgen?
Plåtis är såklart välkommen, det finns en del drägg där som behöver läxas upp.

The force is not strong with this one...Nejdå, men det stämmer faktiskt. Dags alltså
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |