Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Fan you beat me to it! :mad:



Ungefär som insändaren till sexpsykologen: Jag gillar att ha sex med växelspaken i min bil, är jag onormal? / Förvirrad
Svaret: Försäkra dig om att handbromsen är i bara så att du inte sätter bilen i rullning. :tummenupp
Olle Wallert svarar på vilken fråga som helst om sex:"Är det skönt och båda är med på det är det väl ok."
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har du inte redan gjort det klart sedan länge... du klarar dig bäst själv, du behöver ditt space och du har en fantastisk leksak. ;)

Men för mig är "icke-liggbar" när det kommer från någon annan samma sak som att jag är för ful för att det ska gå att få upp den, typ.

Jag ligger gärna med killar, men jag vill inte ha nån pojkvän.
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Förstår inte varför det här blev sån stor grej? :va

View attachment 377755
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Tänker bara på farbror barbro på nile city som tipsar en unge som är mobbad i skolan om att köpa en stereoanläggning. Såg den iofs nu men tyckte fan den var lite för osmaklig för att lägga upp.

Avsaknaden av "det där" leendet eller glimten i ögat... det är vad som kan göra en 10-poängare till bottenskrapande 2:a.
Medans det kan få en medelmåtta att bli en 10:a direkt. :tummenupp

Sa morsan till mig någon gång. När man lär känna någon som är riktigt snygg kan de fula dragen i personligheten bli synliga på något vänster i dennes utseende. Medan någon som är inte lika snygg men som har en fin personlighet kan det bli tvärt om. Klyshigt som fan men antar att det finns en sanning i det :)
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Men för mig är "icke-liggbar" när det kommer från någon annan samma sak som att jag är för ful för att det ska gå att få upp den, typ.

Jag ligger gärna med killar, men jag vill inte ha nån pojkvän.

Ok, men vad är ditt mål i den här tråden då? Trodde detta var en tråd för folk som faktiskt vill träffa någon partner? Av min uppfattning iaf. Menar självklart inte att någon inte skulle vara välkommen. Mer bara nyfiken vad du vill få ut med tanke på att du ändå har, som många andra, visat upp vem du är i denna tråd och är med i alla diskussioner om vad du vill ha för sorts kille etc.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ok, men vad är ditt mål i den här tråden då? Trodde detta var en tråd för folk som faktiskt vill träffa någon partner? Av min uppfattning iaf. Menar självklart inte att någon inte skulle vara välkommen. Mer bara nyfiken vad du vill få ut med tanke på att du ändå har, som många andra, visat upp vem du är i denna tråd och är med i alla diskussioner om vad du vill ha för sorts kille etc.

Skit du i det. Jag får väl hänga vart jag vill.

Har kanske upptäckt att pojkvän inte är bra, ännu en gång.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
popcorn.gif
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ok, men vad är ditt mål i den här tråden då? Trodde detta var en tråd för folk som faktiskt vill träffa någon partner? Av min uppfattning iaf. Menar självklart inte att någon inte skulle vara välkommen. Mer bara nyfiken vad du vill få ut med tanke på att du ändå har, som många andra, visat upp vem du är i denna tråd och är med i alla diskussioner om vad du vill ha för sorts kille etc.

You my good sir, are on a

11039221_77.jpg
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
I rest my case.

Man måste alltså vilja bli tillsammans med någon i denna tråden för att få vara här? Vet massa människor här som är jävligt roliga att skriva med, inte vet väl jag om jag vill bli tillsammans med alla de för den sakens skull.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det roliga är att jag faktist får betalt av Rickens chef för att bo hos han... Men berätta det inte för honom :dummer

I just det här fallet kan jag säga att jag och chefen har heeeeelt andra planer för dig än vad du hade räknat med. :D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Man måste alltså vilja bli tillsammans med någon i denna tråden för att få vara här? Vet massa människor här som är jävligt roliga att skriva med, inte vet väl jag om jag vill bli tillsammans med alla de för den sakens skull.

Sa jag aldrig heller. Sa vad jag hade för uppfattning och frågade vad du hade för mål med tanke på det du skriver, kontra dina tidigare inlägg. Inget är varken rätt eller fel, utan individuellt.
Och nu för den delen har du bytt uppfattning igen från "vill inte ha" till "inte kan jag veta".

Så det jag reagerar på är bara samma sak som får dig att svara "skit i det du" när jag faktiskt inte ens var otrevlig när jag ställde min fråga.

EDIT: Men jag orkar inte fortsätta denna diskussion. Var bara lite nyfiken från början.
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sa jag aldrig heller. Sa vad jag hade för uppfattning och frågade vad du hade för mål med tanke på det du skriver, kontra dina tidigare inlägg. Inget är varken rätt eller fel, utan individuellt.
Och nu för den delen har du bytt uppfattning igen från "vill inte ha" till "inte kan jag veta".

Så det jag reagerar på är bara samma sak som får dig att svara "skit i det du" när jag faktiskt inte ens var otrevlig när jag ställde min fråga.

EDIT: Men jag orkar inte fortsätta denna diskussion. Var bara lite nyfiken från början.

Måste man ha ett mål med allt då?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Man måste alltså vilja bli tillsammans med någon i denna tråden för att få vara här? Vet massa människor här som är jävligt roliga att skriva med, inte vet väl jag om jag vill bli tillsammans med alla de för den sakens skull.

Förgrömmade onge!! Det begriber du väl, att du måste hata att vara singel och vilja gänga dig för att hänga här!!! Schaaas-Åke på sig om du inte likriktar dina motiv till de rätta och gängse. Man får ICKE tycka att det är för kul att hänga här, då åker man ut till tex mektråden.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är på asdåligt humör idag, men fick tillbaks lite skattepengar huxflux så jag tänkte trösta mig med att köpa något trevligt ljud.

Nu är det så här, jag har tv:n som datorskärm, och har ingen separat datorskärm. Ska jag köpa typ hemmabio, eller ska jag köpa högtalare till datorn? Jag kan ju ingenting om sånt här.
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Måste man ha ett mål med allt då?

Nej. Och vad du har för mål kanske var en felformulerad fråga för att fråga på ett trevligt sätt. Vad jag kanske skulle frågat istället är; Varför du skriver som du gör nu (du vill inte ha pojkvän, bara ligga) när du skrivit som du gjort förut (varit med i diskussioner om hur du vill att en kille du är tillsammans med, ska vara eller inte vara och lagt upp bilder på dig själv)?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top