tkdrille
Guest
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletterKram kram o krya sig, whiskey brukar funka fint på förtjylningar säger nurse Tjerringen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletterKram kram o krya sig, whiskey brukar funka fint på förtjylningar säger nurse Tjerringen!![]()
Har löst mysteriet tror jag! Vart inte hackad utan verkligen Sportraped! Det va troligtvis chefen som gjorde det när jag lämnade datorn utan uppsikt inloggad på sh >_<![]()
Era jävlar!
Nu kommer jag ju nynna på den där jävla hästlåten hela kvällen![]()
Tack. Jo de gör väl de. Jag tänkte inte dricka alkohol dock på ett tag av någon konstig anledning. Blir te och tabletter![]()

Sporthoj är farligt för den psykiska hälsan... Bird is the word satt ju fortfarande kvar i min skalle imorse, tack vare Jävla Peter.
Sporthoj är farligt för den psykiska hälsan... Bird is the word satt ju fortfarande kvar i min skalle imorse, tack vare Jävla Peter.

Meh, e du änte rektig frisk människa!??! Nä, de sa du ju att du inte va... men e du inte riktigt frisk???
Utan alkohol kommer din lever förtvina tvärtemot vad alla populärvetenskapliga o medicinska forskningsreslutat än säger...![]()
Ja men jag tänker att det är Maestro´s problem ikväll på våran mini SH-fest
Så sent som i måndags utbrast även en kille när vi spelade bowling: "Jävla oflyt hela tin´"
Så nu har jag sånt sjukt sug efter den filmenOch så kom Mordecaien (?) och spädde på det tidigare..


(Jag får väl ta lite eget ansvar då...
)Det är en sjukt bra film. Tre vänner till mig är med i den, dessutom...![]()
Så, nu har jag äntligen fått tummen ur och slängt ut 1500 spänn på en ny ridhjälm (som jag borde gjort i höstas när jag flög med huvudet före in i ett trästaket), vilket gör att jag anser mig ha all rätt att belöna mig själv med ett par nya skor! Ja, jag älskar min logik.

Det är en sjukt bra film. Tre vänner till mig är med i den, dessutom...![]()


SHU i all ära men jag tror att SHH är bättre
Visst stämmer det att Maestro ansvarar för min och YipYips psykiska hälsa

Coolt. Kan jag få din autograf?![]()

Aristocats? Kul!![]()
PS. Jag ska ta med mig sprit till YipYip ikväll så Maestro lär få fullt upp(Jag får väl ta lite eget ansvar då...
)
![]()
Du raderade en viktig del i quoten![]()

Själv ska ja banne mig ta en liten power nap....
... har varit duktig samtidigt som ja hängt här: betalat räkningar, en resa till Malta, sorterat årsbesked, tvättat...
...fy fan va tråkit de hade vart om man inte kunnat roa sig med alla stolliga inlägg på de här bygget... Å så blir det hemlagad pizza i kväll... synd om mig... noooooooot!![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |