Jag skulle få betala 3300/år för en TDM.
Ja men du är en gammal gubbe. Det är inte jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle få betala 3300/år för en TDM.

Ja men du är en gammal gubbe. Det är inte jag![]()
![]()

Det tog ju flera timmar för dig att svara på Swish inlägg, det kanske säger något om din snabbhet.![]()
)
Ja jävlar det tänkte inte jag på.![]()
Fan jag borde byta hoj, min premie ligger nu på ~20.5k![]()

Fan de går inte lägga upp bilder från iPhone ?
Joooo jag kan.![]()

Joooo jag kan.![]()


Du kan väl ändå inte ta fel på en Varg o en Clown!?!?!![]()

Idag tog vi ett viktigt beslut.
Jag har "dejtat" en tjej som jag jobbade med förut, vi skulle ta det lugnt o se vad som hände bara. Inget seriöst alls.
Hon flyttade utomlands i höstas. Så vi har setts när hon varit hem och pratat i telefon/skype o så o så.
Men idag kom vi överens om att det får stanna så. Hon är karriärmänniska och kommer bo kvar där ett antal år, och jag vill bara ha kul.
Så jag tänkte bara informera klanen här liksom så att ni vet.![]()



Idag tog vi ett viktigt beslut.
Jag har "dejtat" en tjej som jag jobbade med förut, vi skulle ta det lugnt o se vad som hände bara. Inget seriöst alls.
Hon flyttade utomlands i höstas. Så vi har setts när hon varit hem och pratat i telefon/skype o så o så.
Men idag kom vi överens om att det får stanna så. Hon är karriärmänniska och kommer bo kvar där ett antal år, och jag vill bara ha kul.
Så jag tänkte bara informera klanen här liksom så att ni vet.![]()

CB1000RA utan tvekan isf. Prövade den när jag jobbade på verkstad. Bland de roligaste hojar jag kört!Det är ju dumt att köpa den eftersom jag funderar på nakenhoj.![]()
Men ja just nakenmodellen är lite ovanligare att hitta på blocket. Går väl dock rätt smidigt ta bort halvkåpan och meka dit instrument och lampa om man verkligen vill. Funkar med helkåpan också tycker jag men dom är riktigt ovanliga.
På tal om nåt helt annat.......varför är du reggad som chey?![]()

Jaja.. bra story..
Vi vet alla att den enda anledning till att det inte blev nåt är för att du ska få va kvar i singeltråden![]()






Jaja.. bra story..
Vi vet alla att den enda anledning till att det inte blev nåt är för att du ska få va kvar i singeltråden![]()
Man känner andra genom sig själv.
(känner på mig att jag kommer få äta upp det där).![]()
Have you not heard?



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |