Det är låååångt kvar till peak oil. Vi har inte använt upp ens 1/4 av den oljan som finns. Problemet är bara att den ligger så att den är svår att nå.![]()
Fracking FTW!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är låååångt kvar till peak oil. Vi har inte använt upp ens 1/4 av den oljan som finns. Problemet är bara att den ligger så att den är svår att nå.![]()

När skulle vi gifta oss, sa vi?![]()

Menar, Aerobics, en typisk tjejgrej och den kan väl inte vara så jobbig?
Tio minuter senare låg jag och ett par andra på golvet och kippade efter andan och hade nära-döden-upplevelser.![]()
Jag har ju varit vaken sedan lunch. Och ska fortsätta vara det till klockan 7.![]()


Det är låååångt kvar till peak oil. Vi har inte använt upp ens 1/4 av den oljan som finns. Problemet är bara att den ligger så att den är svår att nå.![]()
Åkte på samma nit med poweryoga eller varenuvar.
Hade ont i muskler jag inte visste fanns i flera dagar![]()

Meh, hållå!!!! Du o ja då, öh, just det jag är ju gift ju....![]()
Äsch låt den ligga! Leta efter guld istället, eller silver... tror bestämt silver är bättre!

Åkte på samma nit med poweryoga eller varenuvar.
Hade ont i muskler jag inte visste fanns i flera dagar![]()

Mhm... va e din definition av vaken...![]()
Det är ju jäääättejobbigt.. Det ska ju brytas ut ur berg... Tvi!![]()
Det är ju jäääättejobbigt.. Det ska ju brytas ut ur berg... Tvi!![]()

Jag är uppe och påklädd. Mer än så bör aldrig krävas av mig.

Det är ju jäääättejobbigt.. Det ska ju brytas ut ur berg... Tvi!![]()
Eller sten..?![]()

Jag ska sitta på en häst på lördag för första gången sedan typ.. oktober. Jag förväntar mig ungefär samma upplevelse, och det värsta är nog att jag redan nu vet hur ont det kommer att göra!![]()

Man ska inte gå på berg när det finns småsten...![]()
Har aldrig förväntat mig mer av en man som man måste hålla i hakan för att få honom att se en i ögonen när man pratar med honom...![]()

Jo fi fan, jag vart upplurad på en såndäringa en gång!
De kunde inte avgöra om det var jag eller pollen som såg räddast ut.
Sedan gick man lite lustigt
Lider med dig!


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |